2016/12/02

Jedna rzecz, trzy sposoby

Dzisiaj przygotowałam dla Was trzy stylizacje z tą piękną spódnicą, która pochodzi z najnowszej kolekcji w Evil Panda. Kosztuje 16 SD (14 ze zniżką). Mnie osobiście ta spódnica po prostu zachwyca. Ma piękny fason i uniwersalne kolory, dzięki czemu można ją wykorzystać w wielu stylizacjach. Zaletą jest także to, że da się z nią stworzyć zarówno eleganckie stylizacje, jak i te bardziej luźniejsze. A Wy macie tę spódnicę? Podoba Wam się?


Spośród komentarzy wylosuję jedną osobę, która wygra spódnicę prezentowaną w poście.

24 komentarze:

  1. Spojrzałem na pierwszą i Ramona Royale mnie uderzyła z liścia haha. Świetna jest, druga i trzecia też są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również zachwyca ta spódnica
    Wszystkie stylizacje są piękne
    Najbardziej podoba mi się druga(cudne są te buty)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie kupi tej spódnicy bo mi sie nie podoba, aczkolwiek w drugiej stylizacji przeszło mi przez myśl ze wyglada ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i trzecia mnie zachwyciły ;) Druga też fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są na plus, ale najbardziej spodobała mi się druga ! ♥

    kocaiczek1995

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta spódnica - uwazam ze jest zniewalajaca poprzez swój klasyczny kroj i modernistyczne pasy. Patrząc na Twoje stylizacje nawet nie umiem się zdecydować, ktora najbardziej skradła moje serce. Jednak jeśli bym musiała się zdecydować, to moimi faworytami byłaby dwojka oraz jedynka, chociaż ta trzecia rowniez jest niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Chyba w życiu bym nie pomyślała i połączeniu tej bluzki z pasiasta, tytułową spódnicą! Połączenie jest z całą pewnością nietuzinkowe i jak najbardziej trafne <33
    lilyanne_

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykorzystałaś tą spodnice. Nie mogę się zdecydować która stylizacja jest najlepsza. Trudny wybór :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnicy nie mam aczkolwiek zawsze zastanawialam sie nad nia przegladajac sklepy, jest ladniutka :D Stylizacje wyszly swietne - zwlaszcza druga, sama bym chetnie ubrala tak swoja doll ale pierwsza tez ma w sobie cos intrygujacego, czerwien bardzo pasuje do tej spodnicy.
    NiuniBM

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica mi się totalnie nie podoba, natomiast stylizacje wręcz przeciwnie, są genialne :) Zakochałam się w pierwszej, skąd jest ta czerwona kurteczka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódnica jest prześliczna i przy okazji znalazłam zastosowanie dla tej bluzeczki z LE :)
    Misia2002

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się pierwsze i trzecie wykorzystanie spódnicy- bardzo ładne zestawienie kolorystyczne i połączenie ciuchów oczywiście.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie te stylizacje nie powaliły :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezbyt przepadam za taką długością, bo nie do końca wiem, jak sobie z nią poradzić. Ale ty poradziłaś sobie bosko i wszystkie stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna spódnica w zestawie nr. 1 wygl. wspaniale :) i♥it oliwia7676

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne stylizacje. Pierwsza i trzecia są niesamowite, druga podoba mi się odrobinę mniej, aczkolwiek również trafia w mój gust.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie stylizacje, mnie przypadł do gustu pierwszy zestaw :)
    Irmin888

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej spodobała się trzecia, ale pozostałe też są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica mi się nie podoba ani trochę,ale stylizacje to już co innego,pierwsza i druga-najlepsze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 i ostatnia sa rewelacyjne :). Kolory fajnie dobrane. Poza tym w 1 styizacji ta narzutka świetnie współgra z butami no i oczywiście spódnicą :D

    OdpowiedzUsuń