2016/12/06

Sposób na masywne buty

Witam Was w trzynastej już odsłonie "Sposobu na..."! Tym razem zajęłam się ciężkimi, mocnymi butami zaproponowanymi przez użytkowniczkę o nicku sylwia5278. Przyznam szczerze, że był to dla mnie dosyć ciężki temat, ze względu na to, że moja szafa nie jest obfita w tego typu obuwie. Do tego nie miałam weny ani nastroju, ale nie chciałam zostawiać Was bez cotygodniowego wpisu. Plaza niestety nie oferuje nam zbyt wielu egzemplarzy masywnych butów. Jeśli ktoś lubi tego typu obuwie zmuszony jest do częstego odwiedzania stardollowego second handu. Trudno mi się z nimi współpracowało, ponieważ średnio wpisują się one w mój styl, aczkolwiek mam nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu.













Co sądzicie o masywnych butach i moich pomysłach na ich wykorzystanie?
Macie jakieś pomysły na następny post?

18 komentarzy:

  1. Pierwsza i druga stylizacja są fantastyczne :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Masywne buty - na stardoll nigdy, a realnie tylko takie :)
    Tak szczerze to pierwsza i trzecia stylizacja byłyby o wiele lepsze gdyby właśnie nie te buty... a to one miały być skupiać na sobie uwagę. Chociaż możliwe, że nie podoba mi się tylko dlatego, bo jak już napisałam - nie lubię takich butów na stardoll. Druga stylizacja jest świetna, ale ja bym tych butów wcale nie nazwała masywnymi, to zwykłe botki, może gdyby miały wysoką platformę to jeszcze dałoby się je podciągnąć. Z resztą - i tak ich znaczną część zakrywają spodnie, więc patrząc na temat, a później na tą stylizację to jestem na "nie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają gruby, masywny obcas, który w pewien sposób (mniej lub bardziej) eksponują spodnie. Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za tego typu butami. Są one nie do końca w moim stylu. Nie potrafię ich wykorzystać w stylizacjach. Uważam, że świetnie sobie poradziłaś z drugą stylizacja.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Osobiscie masywnych butów nie mam bo nie za bardzo mi się podobają. W drugiej stylizacji faktycznie nie widać jakie to są buty i wyglądają na normalne. Jak dla mnie są troszke " przywalone" tymi spodniami. Do trzeciej stylizacji dużo nie mam bo jest nawet ładna, aczkolwiek te buty mnie rażą :) Wiem że tematem są masywne buty ale mogły być bardziej... subtelne? Przecież jest dużo butów takiego rodzaju.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się środkowa stylka, w której tak naprawdę nie widać butów xD nie wiem czy ten post wyszedł ci dobrze, chyba raczej tak średniawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w swojej szafie kilkanascie takich modelow ale raczej rzadko ich uzywam. Ze satylizacji pierwsza najbardziej przypadla mi do gustu, buty sa dobrze dobrane do calosci. W drugiej stylce wlasciwie ich nie widac wiec ciezko ocenic a w trzeciej buty odstaja od reszty stylizacji.
    niunibm

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu bardzo lubiłam takie masywne buty, teraz wolę bardziej minimalistyczne, delikatne. Pierwsza stylizacja jest świetna :)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja jest świetna, ale niestety nie widać nawet czy te buty są masywne ;)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Masywne buty ogółem do mnie nie przemawiają. Jako osoba raczej niska preferuję botki na obcasie czy trampki. Najbardziej przemawia do mnie pierwsza stylizacja. Prosto, klasycznie, elegancko. To połączenie kolorystyczne jest ponadczasowe! Druga stylizacja jest również oszałamiająca. Znowu pojawia się moje ukochane połączenie kolorystyczne. Przyczepić się mogę jedynie do tego, że nie widać butów, które są głównym tematem posta.
    Trzeci zestaw jednak zupełnie nie trafił w mój gust. Połączenie płaszcza, golfa, koszuli, spódnicy i okularów, jednak wszystko psują buty. Po ich zmianie uważam, ze zestaw byłby naprawdę warty uwagi :)
    lilyanne_

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie buty są ciężkie w użyciu moim zdaniem - pierwsza stylizacja jest świetna pod każdym względem, trzecia podoba mi się w połowie - właśnie "gwóźdź programu", jakim są buty, nie pasują mi do reszty stylizacji, może jakieś inne "masywne" buty odnalazłyby się tu lepiej?
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  11. Masywne buty uwielbiam ale żadna z tych stylizacji nie przypadła mi do gustu, jest w nich za dużo wszystkiego oraz nie podoba mi się połączenie kolorów ostatniej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podobają mi się masywne buty, ale przedstawiłaś je w taki sposób, że z całą stylizacją mogłabym je kupić. chyba właśnei na tym to polega żeby z czegos nie koniecznie uniwersalnego i ładnego zrobic coś wartego zwrócenia naszej uwagi. super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej stylizacji nie pasują mi te spodnie, według mnie psują stylizację.
    Druga jest świetna, nic dodać nic ująć.
    A w trzeciej zamiast głównego bohatera - masywnych butów - przydałyby się jakieś szpilki lub inne "delikatne" buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja najlepsza. Nie lubię tych butów, a jednak wyglądają świetnie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 2 outfit mi sie najbardziej podoba. Ciekawe.dobrania akcesorii jak.i kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie buty, w realu jak i na stardoll. Zgodzę się, że o dobre ciężkie buty trzeba trochę powalczyć, mimo to dałaś sobie radę, bardzo ;) Pierwsza i ostatnia są najlepsze.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  17. masywne buty-na sd mam jakieś nawet,czasami ich używam,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga,ale niestety moim zdaniem buty które miały być tematem nr 1 nie zostały dobrze zaprezentowane,a do tych butów moim zdaniem można zaliczyć choćby lity czarne z Callie's Picks (ew.Archive) lub te buty z Subcouture na grubej platformie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń