2017/01/15

Honorowa Lista Czytelników - aktualizacja, wyniki loterii, nagrody + kilka niezbędnych informacji

Egzaminy, referat, projekty, życie - tak mniej więcej wyglądał mój ostatni czas, dlatego średnio miałam czas na posty i wykonywanie jakichkolwiek zadań związanych z blogiem. Moja bieganina jeszcze się nie skończyła i w zasadzie końca nie widać, ale nie o tym chciałam tu napisać :)

Jako, że dawno nie robiłam aktualizacji HLC - zapraszam do sprawdzenia postu, jeśli jesteście ciekawi, jakich osób nam przybyło, a jakich ubyło. Oprócz tego - w nadchodzącym tygodniu osoby znajdujące się na tej liście mogą spodziewać się rozdania nagród, ale nie martwcie się - do tego czasu może jeszcze komuś uda się tam dostać.

Druga sprawa - pewnie zauważyliście, że w tym miesiącu nie wybierałam kolejnego komentatora miesiąca (jak wcześniej wspomniałam - z braku czasu), dlatego chciałabym nagrodzić trzy osoby, które w ostatnim czasie napisały największą ilość komentarzy (nie liczę komentarzy z jednym słowem, tylko te sensowne i bardziej rozbudowane ;)). Wspomnianymi Czytelniczkami są: Metalka777, Sufrimiento27, EleganckaRarity (proszę o zgłoszenie się po 30 sd w mojej KG).

Kolejną sprawą są wyniki loterii, którą wraz z cherry9713 organizowałyśmy w święta. Zupełnie o niej zapomniałam przy podawaniu wyników świątecznych MK, dlatego poniżej macie spis osób, które otrzymały dane rzeczy, natomiast przypomnieć sobie, jak wyglądały te artykuły możecie tutaj.

1. - samookno;
2. - rockarolla_;
3. - dystyp;
4. - sylwia77777;
5. - SrebrnaMuza;
6. - marta2804;
7. - nicki78kitty8;
8. - Disneyka_;
9. - tysiook;
10. - lilyanne_;
11. - Laska007Girl;
12. - karolina10057;
13. - Seventh_Heaven;
14. - Werxona1;
15. - andzilove13;
16. - gabrysiaslysz;
17. - mistiness;
18. - majowa_pani;
19. - Emli_;
20. - kadaer010;
21. - fifi12fifi;

Po nagrody od 1 do 4, 6 - 9 i 11 zgłaszajcie się w KG cherry9713, po pozostałe nagrody (tj. 5, 10, 12 - 21) do mnie (Kaja1706). 

Ostatnia sprawa jaką chciałabym poruszyć - szykujemy dla Was kilka nowości, planujemy zaktualizować harmonogram, może nawet uda nam się na rewolucje w wyglądzie bloga, także zaglądajcie do nas na bieżąco :)