2017/01/29



Mam nadzieję, że miło spędziliście weekend. Ja mogłam się w końcu wyspać po naprawdę ciężkim tygodniu. Moje zmęczenie rzuciło się trochę na wenę do stylizacji, dzisiaj bardzo długo próbowałam coś stworzyć. Postanowiłam sobie, że przynajmniej jedna z moich stylizacji będzie z rzeczą za sm z najnowszych kolekcji dodanych w tygodniu (o ile takowe będą).


ubrania za starmonety: | czapka - Subcouture | kolczyki - Callie's Picks | koszulka - Vinyl | kamizelka - Bonjour Bizou | pasek - Bonjour Bizou | spodnie - Vinyl | skarpetki - Vinyl | buty - Active |
ubrania za stardollary: | plecak - Fallen Angel |

Halo? Czy są tu fani sportowego stylu? Ja na pewno się do takich nie zaliczam, zarówno na Stardollu jak i w życiu realnym. Dlatego może stylizacja nie wyszła stricte w sportowym stylu jak pierwotnie zamierzałam, moje wewnętrzne "ja" ja kazało mi użyć takich dodatków jak kamizelka czy kolczyki ;) Jak się domyślacie, starałam się wystylizować tutaj czapkę z Subcouture, co okazało się prawdziwym wyzwaniem. Dobrałam do niej koszulkę z obwódką, jeansy, sportowe buty i modne ostatnio kabaretki. Starałam się też znaleźć chociaż jedną, drobną rzecz za sm w podobnym zielonym akcencie, ale niestety - bezskutecznie. 





ubrania za starmonety: | sukienka - Rio | spódnica - Special Offer | buty - Velvet Orchid |
ubrania za stardollary: | torebka - Archive |

Niedawno sięgałam po tą spódniczkę i musicie mi wybaczyć, że robię to znów. Znalazłam w mojej szafie sukienkę ze sklepu Rio, którą po prostu musiałam wystylizować, ale uwierzcie, z niczym nie tworzyła tak zgranego duetu jak właśnie z tą spódniczką! Tak jak poprzednim razem pod spód dałam mnóstwo innych, czarnych spódniczek (wszystkie za sm ;) ) żeby zakryć prześwitujący materiał. Na koniec dodałam szpilki i zwykłą, czarną kopertówkę.




Mam nadzieję, że stylizacje przypadły Wam do gustu.



25 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja wymiata ! zakochałam się w niej <3
    Druga też jest śliczna *.* taka dziewczęca a zarazem kobieca !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, pierwsza baaardzo mi się podoba, taka luźna, fajna, sportowa stylizacja. Druga już zdecydowanie bardziej elegancka, wyjściowa ale tez bardzo ładna. ;)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się bardziej podoba druga,tylko brakuje paska xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. mam pytanie (może ktoś udzieli odpowiedzi xd):co się dzieje z działem Operacja stylizacja??on został zawieszony czy jak,że notki nie są dodawane już od jakiś 3 tygodni

      martusia-16

      Usuń
  4. Obie stylizacje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej będzie może jakas stylizacja z wykorzystaniem nakryc głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pojawił się taki post:
      http://stardoll-i-my.blogspot.com/2016/12/przeszukujac-moja-szafe-dla-uzyskania.html#comment-form
      Przejrzę moją szafę i postaram się zebrać kilka fajnych nakryć głowy na kolejny taki post :)

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja to w 100% mój styl, wyszedł Ci street style w naprawdę fajnym, grunge'owym wydaniu. Druga natomiast wygląda na przemyślaną i elegancką - w życiu bym się nie domyśliła, że większość jej elementów to ubrania za sm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są mega :) pierwsza i druga wyglądają obłędnie i nie można się absolutnie do niczego przyczepić :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś lepsze stylizacje ale te też są supi! :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w 2❤

    Kubusioowaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o 1 stylizacje to moim zdaniem nie trzyma się kupy takie kolczyki i ta czapka?
    2 stylizacja bardziej podpadła mi do gustu chociaż gdyby spudniczka była krótsza byłoby lepiej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bi.gazeta.pl/im/08/b1/11/z18552072Q,Czapki-z-daszkiem-przeglad-najciekawszych-modeli-damskich.jpg :)

      Usuń
  11. Obie wygladaja przeswietnie. Moja faworytka jest stylka nr 2, ten styl jest mi zdecydowanie blizszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja wygrała - modnie i ciekawie :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylki xD
    Sesja skończona?

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle fenomenalnie jak na fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje mega, szczególnie pierwsza. Podoba mi się, że "dobierasz" do nich też włosy, tak ładnie się wpasowują w style.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza - świetna. Sportowa, stylowa stylizacja. Połączenie czapki z kolczykami - cud miód!
    Druga - bardzo ładna. Dobre połączenie góry z dołem (chociaż można by było dorzucić pasek) i dobrze dobrane dodatki. Bez przepychu, elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza boska, gdyby nie ta czapka xd

    OdpowiedzUsuń