2017/01/17

Oceny Apartamentów

olunia400


Pokój zrobiony jest ładnie i estetycznie. Jasne kolory sprawiają, że jest przejrzysty i dzięki temu nie odnosi się wrażenia chaosu, mimo tego, że podzielony jest na trzy części. Każda z nich jest popranie wykonana, ale osobno wyglądałyby jeszcze lepiej. Podoba mi się miejsce z toaletką oraz to z drzwiami wejściowymi - uważam, że są dopracowane w stu procentach. Środkową cześć można by jeszcze leciutko podrasować i byłoby idealna.
Moja ocena: 4,5/5

Agusiabb11


Świetnie dobrane kolory nadają charakteru temu wnętrzu. Meble, kwiaty są świetnie ułożone dzięki czemu nie jest tu nudno. Ściana z tapetą przyciąga uwagę dzięki niej nie jest mdło. Myślę, że to tyle ile chciałam powiedzieć o tym wnętrzu - nic bym nie zmieniła.
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

16 komentarzy:

  1. Oba pokoje mają dokładnie taką samą lewą część :D Coś się pomieszało w sklejaniu ;)
    Mniej więcej zgadzam się z ocenami, ale dla mnie w drugim pokoju ta tapeta za bardzo się wyróżnia i przytłacza wszystko wokół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne apartamenty! W pierwszym pierwsza i druga połowa jak najbardziej mi pasuje, ale w trzeciej coś dla mnie pusto... Ogólnie jest dobrze :) W drugim pokoju zgadzam się z autorem wpisu, ale chętnie zobaczyłabym pokój bez świątecznych dekoracji :)

    samookno

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba apartamenty mi się podobają, jednak drugi bardziej do mnie przemawia- świetny dobór kolorów. :D
    ElganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne apartamenty! Oby dwa mają urok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z oceną co do pierwszego apartamentu, zaź drugi totalna klapa; za duży chaos. Za projekt Agusiabb11 najwięcej można dać 2/5

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym jest jak dla mnie trochę za duży misz-masz; najbardziej podoba mi się jego prawa część, resztę bym pozmieniało.
    W drugim nie podoba mi się tapeta - za duży wzorek, który moim zdaniem strasznie przytłacza. Nie mogę się skupić na pokoju, bo widzę tylko go

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jest ladny i estetyczny, w drugim podoba mi sie tylko prawa czesc.
    niunibm

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokoje są ładne, ale nie wiem, czy nie oceniłabym ich trochę niżej xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawyżone oceny, a w dodatku pierwszy już chyba kiedyś widziałam na blogu.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 jest świetny, zapamiętałam go i na pewno w przeciągu kilku dni widziałam go na stardoll- super. Drugi za to dla mnie jest porażką, bardzo mi się nie podoba. / collaamanda4

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że pokoje nie robią wrażenia. Nie podobają mi się jakoś szczególnie :>


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze wnętrze jest w miarę spoko i myślę że ma potencjał, natomiast drugie wgl mi się nie podoba, nie ma tego czegoś. Redaktorka zdecydowanie zawyżyła jego ocenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie drugi pokój- jest dopracowany w każdym szczególe, podoba mi się, zasłużona ocena.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie pierwszy pokój jest ładniejszy i bardziej estetyczny ale oba mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba apartamenty są naprawdę piękne! podziwiam osoby, które w apartamenty wkładają tak wiele pasji i energii i właśnie w obu projektach to widzę ;p Jedyne co mnie razi, to brak poczucia głębi w drugim apartamencie, pierwsza pod tym względem się broni pomieszczeniami po bokach, bo w środkowym ta przestrzeń zwyczajnie ginie i robi się zbyt płasko. Za to bardzo ładnie wszytsko jest dobrane i za to brawo :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń