2017/01/06

Royalty

Po wczorajszej zapowiedzi, która pojawiła się na snapchat'cie Stardoll, wszyscy jeszcze tego samego dnia spodziewali się dostawy dla Royalty. Tak też się stało. Dostawa pojawiła się wczoraj, wczesnym wieczorem. Artykuły dostępne w złotej walucie, wyłącznie dla osób z diamencikiem. W dwupiętrowej dostawie możemy znaleźć zestaw inspirowany Beyoncé (pierwsze piętro, trzeci manekin) czy Louis Vuitton inspired platforms (pierwsze piętro, drugi manekin, buty). I tak chyba, największym zaskoczeniem było użycie doll użytkowników w zapowiedzi, co zapewne powtórzy się też w reklamie dostawy.


Co sądzicie o dostawie?
Zamierzacie coś kupić?
Podoba Wam się, że Administratorzy użyli doll użytkowników w zapowiedzi?

18 komentarzy:

  1. Kupiłam srebrną kurtkę (1 na 2) i niebieską (2 manekin na 1).
    Podoba mi się tylko jeszcze szare body i biały zestaw.
    Kolekcja średnia. Myślałam po zapowiedzi, że to będzie coś lepszego, choć kilka ciekawych rzeczy się znajdzie.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo ciekawa :) Zdecydowanie w moim stylu. Na pewno na coś się skusze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem royalty, ale kilka rzeczy jest świetnych!

    OdpowiedzUsuń
  4. póki co, kupiłam białe spodnie z ostatniego zestawu. Kusi mnie jeszcze szare i cekinowe body. Nad marynarką też się jeszcze zastanowię. Ogólnie kolekcja ma ładne rzeczy ale aż tak mnie nie zaskoczyła
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy świetne, aż szkoda, że tylko dla royalty.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całej kolekcji podoba mi się tylko biały zestaw garniturowy oraz szare body. Ogółem kolekcja mnie nie urzekła.
    lilyanne_

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam białą marynarkę, srebrną (niby) męską kurtkę oraz płaszczyk(?) z drugiego manekina. Uważam, że kolekcja jest naprawdę dobra.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny biały zestaw, mam obsesję na punkcie tych spodni *-* Podobnie dżinsowa narzutka na ramiona. Po sezonie tribute na pewno zacznę oszczędzać na te rzeczy :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie jestem Royalty, więc o tej dżinsowej kurteczce mogę tylko pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja świetna! Niestety, ale nic nie kupię, ponieważ nie jestem royalty. Zakochałam się w brokatowo-zielonym body z pierwszego piętra z drugiego manekina.
    kiki12Long

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam biały stanik z pierwszego piętra,tą niebieską narzutkę (pierwsze piętro),biały blezer i białe spodnie z drugiego piętra :) jeszcze zastanawiam się nad tą męską jeansową kurtką

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się zestaw z ostatniego manekina na drugim piętrze i dżinsowa kurteczka, ale nie kupię, bo na chwilę obecną brak członkostwa.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w pierwszym piętrze! Niestety nic nie kupię, ponieważ nie jestem Royality, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kolekcja :D kupie na pewno bialy zestaw z drugiego pietra, narzutke na ramiona i to syrenkowe body, piekny kolor.
    niunibm

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie to podoba mi się tylko ten syreni strój :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  16. wpadło mi do oka pare rzeczy, ale niestety nie jestem royalty:/

    Marthiepecull

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bordowa sukienka przypomina mi taką, która była kiedyś w YH, ale była niebieska :D
    Kolekcja świetna, na pewno kupię sporo rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń