2017/03/23

Oceny Apartamentów

nati221


Pokój jest po prostu cudowny! Gdy tylko go zobaczyłam od razu zamarzyły mi się święta. Urządziłaś go naprawdę bardzo pomysłowo - mimo tego że składa się on praktycznie z trzech części to przejście jednej w drugą jest praktycznie niezauważalne - subtelne i delikatne. Jasna kolorystyka jest moją ulubioną, toteż całość od razu przypadła mi do gustu, a czerwone akcenty sprawdzają się tu idealne, nadają wnętrzu charakteru. Wszystko dopracowane jest w każdym calu i nie mam żadnych zastrzeżeń.
Moja ocena: 5/5

gabrysiaslysz


Pokój ma potencjał, widać, że się starałaś, ale niestety idealne nie jest. Po pierwsze uważam, że dzieje się tu odrobinkę za wiele, tzn. zagracona półka za fotelami, torebka, jakieś pudełko pod stolikiem i ręczniki na podłodze. Lewa strona pokoju wygląda dobrze chociaż na półce mogłaby pojawić się jakaś zielona roślinka, a na tacy owoce. Oprócz tego usunęłabym ręczniki, włóczkę, torbę, pudełko, o których wcześniej wspomniałam, a na tej półce za fotelami zostawiłabym świeczkę i ewentualnie dodałabym jakieś książki. Wszystko szło w dobrym kierunku, także jeszcze troszkę pracy i będzie dobrze.
Moja ocena: 3/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

16 komentarzy:

  1. No jeśli chodzi o wnętrza, to nati221 jest inspiracją na skalę Stardolla :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko spojrzałam na pierwsze wnętrze wiedziałam że to musi być Nati221 ;). Chyba nikt nie robi takich wspaniałych wnętrz... CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Łoo, a są już jakieś spoilery?

      Pierwszy pokój jest boski! Trudno nie zgodzić się z oceną:)) Podobnie z drugim - troszkę pracy i też będzie świetnie:)

      Usuń
    2. wydaje mi się, że pojawią się z godzinę przed wejściem do starplazy :)

      Usuń
  4. boże jak cudo zwalil mnie z nog pierwszy pokoj ! drugi jest sympatyczny cos tam mozna poprawic ale nie jest zle

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ten pierwszy pokój jest świetny! Naprawdę, jak dla mnie 6/5! :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy pokój jest bombowy *o* ja to podziwiam takie osoby które wwalają kupę sd i tworzą takie cudeńka :) w drugim pokoju za dużo się dzieje,wywaliłabym kilka zbędnych akcesorii i położyła jakiś dywanik na podłogę i będzie ok :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami, pierwszy pokój jest boski! Zakochałam się w nim :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój jest po prostu idealny, zakochałam się w nim całkowicie! Natomiast jeżeli chodzi o ten drugi, zgadzam się z oceną.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami. Pierwszy pokój jest naprawdę boski <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zobaczyłam 1 z daleka był zachwyt, jak przybliżyłam czar prysł. Jest ładnie,ale nie idealnie. Niektórych elementów bym sie pozbyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy jest super, natomiast drugi już mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy apartament jest cudowny! Uwielbiam klimaty grozy i tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń