2017/03/31

Pojedynek Stardollowiczów

Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale dni mijają bardzo szybko i po prostu zapomniałam, że wczoraj był czwartek, toteż post nie pojawił się, przepraszam.

Zwycięzcą poprzedniego pojedynku zostaje ladyulla.


Gratulacje! Wygrywasz 20 sd. Na zgłoszenie się po nagrodę (w mojej KG) masz 24 h.

_______________________________________________________________________

Dzisiejszy pojedynek odbędzie się pomiędzy happyblonde, a julkabulka11.

happyblonde

Poziom, 56, Royalty

julkabulka11

Poziom 58, Royalty


9 komentarzy:

  1. Pokój bardziejpodoba mi się u doll 2,ale ta pierwsza ma bardziej naturalnie wyglądającą twarz. Hmm...Będę musiała się dłużej zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie happyblonde - lepszy wygląd dollki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na happyblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój głos idzie do drugiej doll

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór, obie doll są ciekawe, ale jednak głos na pierwszą - za całokształt.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem, ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój głos powędrował do doll nr 1
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór, ale ostatecznie głos oddany :))

    OdpowiedzUsuń