2017/03/05



W tym tygodniu zawitała do nas dostawa do sklepu Active. Znajdziemy w niej kilka artykułów za starmonety, więc postanowiłam je dzisiaj wystylizować. Są naprawdę ładne i polecam każdemu ich zakup. Jedyne na czym się zawiodłam to na ilość ubrań za fioletą walutę - są to raptem 3 rzeczy, w porównaniu z pierwszą kolekcją to niesamowicie mało.




ubrania za starmonety: | body - Active | top - Pretty n' Love | spodnie - Pretty n' Love | pasek - Voile | torebka - Callie's Picks + It Girls | buty - Gif-o-meter | bluzka - Bonjour Bizou |
ubrania za stardollary: | bluzka - Calie's Picks |

Na pierwszy ogień poszło body. Ma śliczny odcień, który niestety troszeczkę zlewa się ze skórą mojej doll. Postanowiłam więc nałożyć na niego top o brzoskwiniowym kolorze. Dobrałam do tego jasne spodnie, elegancki pasek i dwie kopertówki, które stworzyły jedną całość. Wiem, że buty pochodzą z Gift-o-metru, więc nie do końca są darmowe. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo nie umiałam się powstrzymać aby ich nie użyć! Druga wersja stroju jest już pewną moją wariacją, stworzyłam kilka warstw rękawów i osobiście wolę właśnie tą wersję :)



ubrania za starmonety: | top - Active | szelki - Bonjour Bizou | spodenki - Bonjour Bizou | spódnica - Pretty n' Love | torebka - Voile | buty - It Girls |
ubrania za stardollary: | narzutka - Voile |

Tutaj głównym elementem jest top. Udało mi się znaleźć szelki w identycznym odcieniu. Niestety częściowo zakrywają napis, ale za to świetnie nawiązują do spódnicy, która jest niżej od spodenek, więc dają efekt trzymania jej. Dodałam jeszcze elegancką kopertówkę i delikatne sandałki. W drugiej wersji pokusiłam się o narzutkę za stardollary. 




Co myślicie o stylizacjach?

15 komentarzy:

  1. Ten top z callie's, ten brzoskwiniowy, to nie był wcześniej za sm czy coś? Albo przy oryginalnej metce nie ma fioletowej waluty? Czy źle kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwinowy top jest z Pretty n' Love i jest za sm, natomiast bluzka od Callie, ta cielista z drugiej wersji stylizacji, możliwe że była za sm, ale nie mam pojęcia, jak ktoś ma jakieś info to byłabym ogromnie wdzięczna :)

      Usuń
    2. ja mam z Archive tą bluzkę i też jest za sd,ona chyba nigdy nie była za sm

      martusia-16

      Usuń
  2. Pierwsza stylizacja średnio mi się podoba. Według mnie jest za mdła. Druga jest za to całkiem ładna(z narzutką) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja, pierwsza wersja podoba mi się - jest delikatna, chociaż brakuje mi jakiegoś chokera, druga natomiast nie jest w moim typie.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza w wersji bardziej kombinowanej cuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są baardzo wykombinowane i dzięki temu przepiękne!
    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja mi się podoba,pierwsza wg mnie jest przeładowana

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza - o jedną torebkę za dużo i jakoś tak mdło. Druga - nie mój styl, choć bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja w wersji z narzutką najbardziej mi się podoba.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza wersja pierwszej stylizacji i druga drugiej są mega. Serio, podziwiam to, jak potrafisz coś wykombinować z fioletowej waluty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja z narzutką jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł na połączenie tego body z bluzką - wygląda super! Druga stylka natomiast jest fajniejsza z narzutką :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu, nie podoba mi się połączenie kolorów oraz użycie dwóch torebek.
    Natomiast druga jest świetna! Kojarzy mi się z artystką - Duą Lipą. Połączenie z tą narzutką jest bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń