2017/04/23

Starcie Stylistów

 
Poprzednie starcie wygrywa dzastaa19. Wygrywasz 20 SD. 
Po nagrodę zgłoście się do Kaja1706. Macie 24h.

 ______________________________________________
Modelka: Soxo_
Temat: W krainie czarów.




 ______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: cherry9713
Temat: Tuż po przebudzeniu.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.stylistow@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie (na obrazku) oraz aby nick był umieszczony w widocznym  miejscu!
______________________________________________

12 komentarzy:

  1. Głos oddany. Fajny temat.;)
    plecakxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zagłosowałam na Agu789 :) Fajny pomysł z użyciem pawiego ogona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wpisując "cherry1973" wyskakuje mi, że nie ma takiego użytkownika...

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się dwie ostatnie prace, ale głos oddaję na Agu.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też zachwyciły dwie ostatnie i oddałam głos na Agu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre prace bardzo pomysłowe :) Głos oddany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się stylizacje od poziomkowa001 i Agu789. Ciężka decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swój głos oddałam na OnlyLovee :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybrałam Agu789 :)

    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  10. Poziomkowa001 ma mój głos ^^

    OdpowiedzUsuń