2017/05/03

Opinie na temat wczorajszej dostawy do Pretty n' Love są podzielone - jedni uważają, że kolekcja jest udana - pastelowa i wiosenna, czyli taka jaka powinna być. Inni twierdzą, że ubrania są źle wykonane i niewarte cen wyznaczonych przez Adminów. Przyjrzałam się każdej z tych nowości i wybrałam pięć rzeczy, w które (moim zdaniem) warto zainwestować.

Pierwsza i chyba najlepsza rzecz z całej mini kolekcji to koszula z odkrytymi ramionami. Bluzki tego typu są hitem sezonu - kobiece i zmysłowe idealnie do jeansów i szpilek, ale równie dobrze sprawdzą się w eleganckich stylizacjach. Niezwykłym elementem koszuli są falbanki, które nadają dziewczęcego charakteru. Co do ceny - nie jest aż tak wysoka. W StarPlazie możemy znaleźć mnóstwo koszul i praktycznie wszystkie posiadają podobne ceny, także można powiedzieć, że jest to raczej "normalna" kwota :)

Przepiękna torebka w kolorze pudrowego różu, ze złotym paskiem i kokardą - słodka i dziewczęca. Z pewnością nada uroku stylizacji utrzymanej w jasnych barwach. Małych torebek nigdy nie jest za wiele, a ta jest wyjątkowo ładna. Zapłaciłam za nią 12 sd i tu również jestem zdania, że jest to kwota dominująca wśród torebek tego typu.

Druga torba to wciąż modna "shopperka" w podobnym kolorze. Zwykła, prosta, ale charakteru nadają jej wystające tulipany - połączenie barw jest świetnie dopasowane, te dwa kolory ładnie ze sobą wyglądają, razem tworzą wspaniałą rzecz. Myślę, że torebka będzie fajnie wyglądała zarówno przy lekkich, zwiewnych sukienkach, jak i przy jeansach i np. koszuli :) Uważam również, iż warta jest tych 13 sd.

Kolejną rzeczą jaką kupiłam jest kombinezon. Nad jego zakupem zastanawiałam się najdłużej - mierzyłam i mierzyłam. Stwierdziłam, że tu coś się doda, tu zakryje i będzie idealnie. W końcu uległam - w dużym stopniu przekonał mnie też kolor i cena. Stwierdziłam, że połączę go z czarnymi szpilkami, kopertówką, odrobiną biżuterii i dzięki temu stworzę ładny outfit.

Metaliczne buty to jeden z trendów, który co chwilę widzę na ulicach miasta. Nic w tym dziwnego, bo są naprawdę przepiękne! Za swoje zapłaciłam 11 sd, więc niedużo i gorąco polecam ich zakup. W swojej Stardoll'owej szafie mam ich całą masę i ciągle z nimi eksperymentuję - zakładam je do spodni, spodenek, spódnic sukienek w każdym zestawieniu prezentują się wręcz idealnie! 

Z całej kolekcji zawiodłam się na szortach z naszywkami różowych kwiatów - wyglądają cudownie, ale okropnie leżą na lalce, dlatego postanowiłam sobie darować ich zakup. Polowałam również na płaszcz, ale gdy go zobaczyłam... "Płaszcz z odkrytymi ramionami trochę mnie rozwalił xD (...)" - jak wspomniała nasza Czytelniczka olao373 i jestem tego samego zdania.

A jak jest z Wami - co sądzicie na temat zaprezentowanych przeze mnie rzeczy? W jakie ubrania postanowiliście zainwestować?


17 komentarzy:

  1. To uczucie, kiedy ktoś cię cytuje ^.^ mi się spodobało jeszcze kilka ubrań, których nie pokazałaś, ale sam artykuł jak najbardziej na plus i zdecydowanie uważam, że powinno takich być więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Które rzeczy Ci się spodobały?

      Usuń
    2. Czarny półgolf i beżowe spodnie, ale jeszcze nie wiem, jak wyglądają na doll

      Usuń
  2. Wybrałaś fajne ciuszki, również dorzuciłabym jeszcze coś. Stylizacja udana - delikatna i kobieca, i oczywiście modna! ;)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na propozycje, co jeszcze można dorzucić do tej listy :)

      Usuń
  3. Stylizacja lekka, starania, dziewczęca i przyjemna. Z pokazanych rzeczy tej marki najbardziej podobają mi się torebki.
    plecakxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię koszulę, zastanawiam się jeszcze nad butami. Tyle raczej planuję kupić :P podoba mi się też torba, którą pokazałaś, ale nie wiem czy okaże się przydatna

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny artykuł,ale z tych rzeczy co zaproponowałaś to podoba mi się koszula i torebka na łańcuszku,a ogólnie z tej dostawy bardzo podoba mi się jeszcze płaszcz który tutaj nie został pokazany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta koszula, mi się jeszcze spodobał czarny golf.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy trafione :) Stylizacja cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zarówno na Stardollu jak i w rzeczywistości lubię pastelowe i dziewczęce rzeczy, ale tylko na kimś, na pewno nie na mnie. Więc stylizacja mi się podoba, ale nie planuję większych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie są świetne, jedynie kombinezon nie do końca do mnie trafia
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko koszula mi się podoba z tych nowości które wybrałaś.. ze sklepu szczerze nie pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń