2017/08/14

HOT or NOT



Quuen-Ashe

Soxo_:
Podoba mi się baza - koszula, pasek, spodnie. Resztę bym wymieniła. Nie bardzo wiem co tu robią te rękawiczki. NOT.


cherry9713: 
Stylizacja wydaje mi się być w takim steampunkowym klimacie. Podoba mi się baza i nawet te rękawiczki mi nie przeszkadzają, ale na pewno przydałaby się torebka i ogólne dopracowanie stylizacji. NOT+.











agusiabb11

Soxo_:
Te spodnie są bardzo ładne, ale Ty nie wykorzystałaś ich najlepiej. Stylizacja wydaje mi się babcina, a nie elegancka. Połączenie spodni i marynarki zniekształca sylwetkę doll. NOT.

cherry9713:
Kocham te spodnie, ale tutaj faktycznie nie wyglądają najlepiej. Góra jak i dół stylizacji jest bardzo ładna, tylko nie współgrają ze sobą. Skupiłabym na jednej z tych części. HOT/NOT.










robiekupe1 

Soxo_:
Stylizacja była już oceniana u nas na blogu. Moja opinia się nie zmieniła.

cherry9713:
Ja akurat tej stylizacji nie oceniałam, więc powiem tylko od siebie, że rażą mnie krzywo założone elementy i brak podszewki. Stylizacja jest nudna. NOT.












agnik98


Soxo_:
Zrezygnowałabym albo z butów, albo z torebki, gdyż są to inne odcienie srebra. Buty są roziskrzone, torebka raczej wpada w mat. Poza tym, stylizacja jest bardzo zwyczajna. NOT.

cherry9713:
Zgadzam się z Soxo co do torebki i butów. Do tego te perły zupełnie nie pasują, a marynarka jest krzywo nałożona. Wprowadziłabym trochę kolorów do tej stylizacji, może to by ją ożywiło. NOT.














Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: AGATENKA, patrycja1105, MC-HM, topmodelka17822


12 komentarzy: