2017/08/21

Hot or Not




AGANTKA


   Agateqq:
Połączenie spodni i kurtki jest nietrafione. Stylizacja daje radę jedynie kolorystycznie. Moja ocena NOT.

   WspanialyNick:
Dolna część zupełnie nie współgra mi z górą. Zmieniłbym spodnie na jakieś zwężone jeansy, co dałoby fajną wspólną całość. Podoba mi się połączenie koszulki z kurtką NOT+.

   Soxo_:
Zgadzam się z Agateqq - bardzo fajna kolorystyka. Myślę, że do kurtki lepiej pasują spodnie typu slim. W oczy rzuca się także brak podszewki. I faktycznie - góra i dół stylizacji, to niebo a ziemia. NOT.





patrycja1105


   Agateqq:
Całą stylizacje psują źle dobrane spodnie. Luźne jeansy byłyby o wiele lepsze. Reszta jest dobrze dobrana. Moja ocena HOT/NOT.

   WspanialyNick:
Zwykła stylizacja, nie dzieję się na niej nic nadzwyczajnego, przeszkadza mi brak podszewki w płaszczu NOT+.

   Soxo_:
Nie bardzo mi się podoba.Tutaj brak podszewki wręcz oślepia. Buty są okropne, spodnie nie bardzo pasują do płaszcza. NOT.











MC-HM


   Agateqq:
Fajna, streetowa stylizacja. Kolorowa i niecodzienna. Mogę jedynie przyczepić się do torby. Moja ocena HOT-.

   WspanialyNick:
Mimo że stylizacja nie robi szału, ma coś w sobie co sprawia, że mi się podoba. Może to przez te tatuaże, które uwielbiam zarówno na sd, jak i w realu. Wymieniłbym jedynie ten "worek" na jakiś fajny plecak. HOT-.

   Soxo_:
Fajnie, podoba mi się. Dużo się dzieje, ale tutaj nie przeszkadza mi to. Ja bym torbę schowała pod spodnie. Jak zawsze - przeszkadza mi brak podszewki. HOT.
 
 
topmodelka17822


   Agateqq:
Baza stylizacji jest całkiem przeciętna i oklepana. Brakuje mi ciekawych dodatków czy chociażby torby. Kolejnym minusem jest źle założony kapelusz... dziwnie nachodzi na włosy. Moja ocena NOT.

   WspanialyNick:
Widziałbym w tej stylizacji jakieś ciemne, elegancie spodnie. Niby nie jest źle, ale też bez szału NOT+.

   Soxo_:
Dziwna ta stylizacja. Jakoś buty nie współgrają mi ze spodniami. Przeszkadza mi za krótki golf i fryzura niedopasowana do kapelusza. Nie każda stylizacja musi mieć torebkę, ale tutaj aż się prosi. NOT.





Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: misspolonia89, delilahnm, iimagicQ, Vanills
 

16 komentarzy:

  1. Również zgadzam się z ocenami, nie ma jakiegoś szału z tymi stylizacjami :(

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. żadna stylizacja mi się nie podoba,szału nie ma

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z opiniami oprocz 3.Brzydkie stylizacje .

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 ma potencjał, ale dałabym hot/not

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz gorsze stylizacje musicie oceniać, jak dla mnie same NOT

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to wszystkie są NOT :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeciej stylizacji dałabym rowiez Hot/Not

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wszystkie stylizacje zasługują na NOT, a już na pewno nr 3.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się nie podobają. Trójka to tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie było w stylizacjach niecodziennego. Zgadzam się z opiniami.

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabe stylizacje, jak dla mnie każda NOT.

    OdpowiedzUsuń