2017/08/18

Jedna rzecz, trzy sposoby

Czyż ta torebka nie jest piękna?
Ja jestem po prostu zakochana w tym kwiatowym motywie oraz kolorystyce. Wiem, że lepiej byłoby, gdybym dodawała rzeczy dostępne dla wszystkich, ale nie mogłam się powstrzymać... Uważam, że torebka świetnie łączy się z odcieniami koloru bordowego, dlatego też powtarza się on u mnie w każdej stylizacji. Poza tym torebka jest do nabycia - jak można się domyślić - w sklepie Royalty za 16 sd (standardowa cena to 18 sd). Podoba Wam się torebka? Macie ją w swoich szafach?

15 komentarzy:

  1. mam tą torebkę ale jeszcze nic z nią nie robiłam xd ze stylizacji podoba mi się pierwsza i druga :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam tej torebki w swojej szafie, bo nie jestem royalty, ale uważam że jest bardzo ładna i stylizacje z nią również :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka, szkoda że jej nie mam. Stylizacje świetne, najbardziej spodobała mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje , nie mam torby bo nie mam roy :)

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ani torebka ani żadna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos nigdy nie zwrocilam uwagi na te torebke, ale teraz zaczelam sie nad nia zastanawiac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka nie trafiła w mój gust, za to stylizacje już tak :D A zwłaszcza ostatnia-jest świetna.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ciekawa torebka, genialny wzór, chyba ją zakupię :> druga stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie myślałam o zakupieniu tej torebki, ale teraz muszę o tym pomyśleć. 😍 Sama torebka w sobie jest super, a w stylizacjach sprawdza się nienagannie. Wszystkie propozycje są w moim guście. 😎

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylka jest taka stonowana i ona najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tej torebki, jest dla mnie wręcz niedobra do wykorzystania przez kolor podstawy właśnie nie pasujący do większości ubrań xddd

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam torby i nie powala mnie,ale stylizacje obłędne!

    OdpowiedzUsuń