2017/08/09

Sposób na Weekly Superstar Gift


13 komentarzy:

  1. U Soxo nie podoba mi się użycie spodni. Wiśnia bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja mi się podoba :) w drugiej nie przekonuje mnie ten pasek,wywaliłabym go bo źle to wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jest ładna a w drugiej nie pasuje mi pasek

      Usuń
  4. Stylka Cherry jest obłędna! Jedynie bym lekko pomniejszył pasek, bo doll wygląda na odrobinę szerszą xd Twoje stylizacje nigdy nie zawodzą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Też chciałam go pomniejszyć, ale się niestety nie dało :/

      Usuń
  5. Bardziej podoba mi się stylizacja cherry, jest taka elegancka.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja od cherry świetna, też pomniejszyłabym pasek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem druga bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń