2017/08/04

Talenty

Ostatnio przeglądałam Spotlight i natknęłam się na użytkowniczkę o nicku ebinissia, która niesamowicie zachwyciła mnie swoją kreatywnością i talentem. Dlatego pomyślałam, że koniecznie muszę Wam ją pokazać. 
Ebinissia pochodzi z Włoch, ma na imię Claudia i ma 58 lat! Jej wnętrza są bardzo przemyślane, często inspirowane jakimś filmem. Bardzo mi się podoba jak wykorzystuje różne przedmioty, o których nie przyszło by mi nawet do głowy, do stworzenia swojej wizji. Kolejnym atutem jej wnętrz jest umieszczenie sporej ilości animowanych rzeczy, które dodatkowo urealniają całość i są przede wszystkim bardzo ciekawe w odbiorze. 
Dlatego gorąco zachęcam Was do obejrzenia jej apartamentu, a także prezentacji, gdzie znajdziecie dużo zdjęć starych kreacji użytkowniczki. Najtrudniejszą rzeczą było dla mnie wybrać kilka aranżacji do posta - dlatego pokazuje Wam ich tak dużo, bo kompletnie nie mogłam się zdecydować ;)













13 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego! Szacunek :o

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi królową lodu, zdecydowanie.
    Z pewnością ma wiele stardollowych pomysłów, może wkrótce pojawi się coś jeszcze bardziej zaskakującego na jej profilu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega! Ma prawdziwy talent. Świetne są jej wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. cztery od dołu i pierwsza od góry niesamowite! reszta pomysłowa, ale mnie nie powaliła i można było to zrobić lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, mega pomysly :)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ma talent! Jest bardzo pomysłowa i kreatywna, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, są mega. Może nie wszystkie, ale część na pewno

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko poza twarzą podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedziłam, zostawiłam wpis i 5gwiazdek :) Mega kreatywna osoba :) :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą jest mega kreatywna poprostu wow.

    OdpowiedzUsuń