2017/09/17

Dobry Projektant #2 - tolady

Witajcie Kochani, dzisiaj krótszy post dotyczący biżuterii a właściwie projektantki biżuterii. Tolady inaczej Steffany, pochodzi z Brazylii i ma 20 lat. Posiada również drugie konto mellanyyy


Oto jej projekty:


Jak widzimy ma do zaoferowania kolczyki oraz jeden naszyjnik w kolorze srebra i złota. Ceny od 12 do 44sd.
Na drugim koncie cienie do oczu.
Co sądzicie, podobają się wam projekty? Kupicie coś?
Z komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma torbę inspirowaną LV z monogramem, mojego autorstwa.


14 komentarzy:

  1. Dosyć ciekawa projektantka. Osobiście nie przepadam za biżuterią "stałą", ale możliwe, że skusiłabym się na któryś z jej projektów 👍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre kolczyk naprawdę są WOW, zazdroszczę wszystkim którzy potrafią robić samodzielnie takie projekty. Pozdrawiam

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre rzeczy faktycznie bardzo fajne! szkoda, że ja nie potrafię robić takich cudów! Twoja torebka też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bomba,myślę ze zakupie któreś z projektów ! Torba twojego autorstwa to sztos! Cieszylabym się jakbym ja dostała!😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ją poznać. Chciałabym kupić jakiś jej projekt, są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłabym się na te kolczyki. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby biżuteria była stardesign była dostępna do zakładania w apartamencie kupiłabym jej projekty, takto jakos tak mnie nie skusi

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten naszyjnik! ŚWIETNY! pozdrawiam wszystkich kochających złotą biżuterię.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria piękna, lecz wolę taką, która jest w apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne i staranne projekty :) aczkolwiek nie zamierzam nic kupić :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, kupowała kiedyś ode mnie koszulki zespołowe, ale wtedy byłam tak zalatana, że nawet nie zajrzałam na jej konto, a tu proszę! Jakie świetne projekty, muszę ją odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie samo zdanie co Luiza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę od niej kupić duże, złote koła, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są kolczyki z desingu, bo można je ładnie nałożyć z fryzurką
    Może coś u niej kupię ;)

    OdpowiedzUsuń