2017/09/19


Dzisiaj przygotowałem dla Was propozycje ze skórzanymi kurtkami. Muszę przyznać, że zapomniałem o istnieniu tych kurtek, dopiero robiąc stylizacje wpadłem na nie w mojej szafie. Dlatego postanowiłem, że to właśnie one będą głównym elementem dzisiejszych stylizacji. 
Dodam, że mam pewien pomysł by urozmaicić trochę posty, mianowicie chciałbym żebyście podsyłali screeny ubrań, do których miałbym zrobić stylizacje. Jedynym wymaganiem jest to, że ubrania muszą być w plazy. Napiszcie co myślicie o tej propozycji i czy chcielibyście coś takiego u mnie zobaczyć.

A teraz zapraszam do oglądania i oceny stylizacji!




ubrania: | kurtka- Young Hollywood | bluza- Mr. | bluzki- Fallen Angel/ Vinyl | spodnie- Pals Superstars Only | buty- Young Hollywood | pasek- Fallen Angel | okulary- Subcouture | pióro na bluzie- INK'D |

ubrania: | kurtka- Museum Mile | sweter- LE | bluzka- Endangered Species | spodnie- Antidote | buty- Mr. | plecak- Nelly.com | okulary- Antidote |

14 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje stylizacje, ale realnie nie podoba mi się taki styl i np nie chciałabym, żeby mój mąż się tak ubierał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja lepsza niż pierwsza :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga mi się nie podoba, dziwne połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja wygrywa. To pióro na bluzie jest genialne, aż mnie dziwi, że nigdy na to nie wpadłam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje świetne! Pióro na bluzie to faktycznie super pomysł!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Soxo, na stardoll wyglądają super, ale niekoniecznie w realu

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja super, pióro - świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja super, uwielbiam czerwony, a druga Cię pogrubia 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie wiem po co te dwie skórzane kurtki w pierwszej stylizacji xd ogólnie ta pierwsza jest ok,ale wywalić jedną kurtkę ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Podbijam komentarz SOXO. Też nie jestem fanką takiej stylówki... mało męska, choć ogólnie jestem tolerancyjna to mi się to nieszczególnie w realu podoba. Na stardoll świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie stylizacje wcale nie są mało męskie (halo, skóra mało męska?!) i bardzo mi się podobają, szczególnie pierwsza :)
    A to moje propozycje do następnych postów:
    https://i.imgur.com/sZ6Kbrc.png
    Manekin 1. - spodnie
    2. - koszulka
    3. - spodnie
    4. - spodnie + sweter
    5. - spodnie

    OdpowiedzUsuń