2017/09/17

Fiolet - nie taki straszny


Witam, przychodzę dzisiaj do Was ze stylizacjami z biało-niebieską spódnicą w roli głównej. Znajdziemy ją w najnowszej dostawie w sklepie Pearls, gdzie kosztuje 140sm. Są to dosłownie grosze za tak ciekawe ubranie, więc zdecydowanie warto mieć ją w szafie. Jej zaletą jest to, że nie trzeba dużo kombinować, żeby stylizacja wyglądała świetnie. Zobaczcie sami :)


ubrania za starmonety: | kolczyki - Callie's Picks + Voile + Film Theory | koszula - Callie's Picks | spódnica - Pearls | torebka - Callie's Picks | torebka - Fallen Angel |

Bardzo podobał się się zestaw ze sklepowego manekina, ale nie chciałam go kopiować, więc postawiłam na inną bluzkę, ale w podobnym stylu. Chcąc urozmaicić stylizację dodałam trzy pary kolczyków, które stworzyły ciekawą całość oraz pasującą kopertówkę. Nad butami się długo zastanawiałam, ostatecznie wybierałam srebrne kozaki - nie każdemu przypadną one do gustu, ale nie można im odmówić oryginalności, a tego właśnie potrzebowałam w tej stylizacji.


ubrania za starmonety: | kolczyki - Callie's Picks | koszula - It Girls | pasek - Pretty in Love | spódnica - Pearls | torebka - Basics | buty - Special Offer |

Tutaj połączyłam spódnicę z czerwienią, która pięknie komponuje się z niebieskim i ożywia stylizację. Na początku wybrałam pasek oraz torebkę w owym kolorze. Następnie ponownie zdecydowałam się na elegancką, tym razem białą koszulę. Dodałam moje ulubione kolczyki oraz buty, które są co prawda w kropki, ale moim zdaniem nie gryzą się ze spódnicą, a wręcz ciekawie kontrastują.



Co myślicie o stylizacjach? Podobają się Wam?



10 komentarzy:

  1. Pierwsza to mistrzostwo ,druga teez jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko idealnie dobrane! zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne,ale druga lepsza. w pierwszej buty do wymiany

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje super, aczkolwiek jednak w tej pierwszej nie przypadły mi te buty do gustu 😉

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem stylizacje nie wyrzuciły mnie z butów ;) być może dlatego, że ta spódnica jest mi obojętna, ale druga byłaby naprawdę ekstra, gdyby wymienić koszulę, bo ta jest trochę kiepsko wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są świetne. Zwłaszcza druga bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje jak zwykle udane. Numerek pierwszy przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad kupnem tej spódnicy...

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica od razu po pojawieniu się skradła moje serce, tak samo jak te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń