2017/09/14

Sposób na Weekly Superstar Gift

We wtorek posiadacze statusu Superstar mogli odebrać prezent od adminów. W tym tygodniu był to plecak, który można nabyć w Orginal Future. Razem z cherry9713 przygotowałyśmy dla Was propozycje, jak można wykorzystać tą rzecz. Jednogłośnie stwierdziłyśmy, że jest to dla nas wyzwanie - ciężko było nam stworzyć stylizacje z wykorzystaniem tegoż plecaka. O ile stylizacja cherry trzyma wysoki poziom, o tyle moja jest raczej mierna, ale mam nadzieję, że mnie nie zjecie. :)

 Soxo_:
okulary – Callies Pick's, futro – Archive, sweter – Special Offer, bluza – Antidote, plecak – WSG (Original Future), spodnie – Folk, buty - Subcouture

cherry9713:
plecak - Orginal Future, golf - Fallen Angel, top - Nelly, marynarka - Decades, pasek - Archive, spodnie - Fendi, buty - Tingeling, okulary - Buy&Get


20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie obie stylizacje świetne, zważając na to że plecak jest bardzo średni 😂 Soxo, wpasowałaś się ze swoim, akurat taki back to school XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań znowu umniejszać swoją pracę, Twoja stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię pomniejszania toreb,plecaków czy innych rzeczy - wyglada to trochę nienaturalnie o tak tez jest w stylizacji Cherry - jest fajna i ciekawa ale to zmniejszenie;(( .Stylizacja Soxo bardzo mi przypadla do gustu -jest w moim stylu;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają obie! (Soxo przestań, jest super. :) Plecaczek u Wiśni wygląda tak niewinnie i uroczo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposób wykorzystania plecaka u Cherry, co mi się podoba :) Ale jak dla mnie obie prace trzymają poziom, także super!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są fajne ;D czemu pierwszy raz widze buty które ma soxo? chcę je! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja mi się podoba :) nie przemawia do mnie te pomniejszenie plecaka u Cherry,wygląda to dziwnie i nienaturalnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odniosę się do Twojego komentarza, bo widzę, że jest to kolejny, że pomniejszony plecak wygląda nienaturalnie. Przecież to nie jest mój wymysł tylko takie mini plecaczki naprawdę istnieją, są w formie breloków i mogą posłużyć za np. portmonetkę. Znajdziesz je w większości sieciówek, ostatnio je widziałam w Croppie :)
      https://prnt.sc/glfjoe
      https://prnt.sc/glfk2e

      Usuń
    2. jezu,czego to ludzie nie wymyślą xd i taką duperelkę nosić przyczepioną do paska ;p

      martusia-16

      Usuń
  8. a mnie właśnie ten pomniejszony plecak ujął :) nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba :)
    a pierwsza stylizacja - idealna do szkoły - tematycznie! :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo mi sie podobają daję 9/10 <33
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj wez juz sie nad sobą nie zal, tworzysz ciekawe stylizacje. Jednym bardziej beda sie podobac twoje propozycje a drugim stylizacje cherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie żalę, jestem po prostu świadoma siebie :D

      Usuń
    2. Nie wiem czemu tak uważasz, ale wiem, że jesteś w błędzie ;p

      Usuń
  11. soxo_ - pamiętam modę na to futerko :)

    kitttly

    OdpowiedzUsuń