2017/09/13

Makijaż



Cześć wszystkim !
Dziś przychodzę do Was z propozycją na mojej doll, jak i na Waszych.

Makijaż oczu został wykonany w trzech kolorach : błękitny, turkus oraz szary.
Szary wykorzystałam na łuku brwiowym, by trochę rozjaśnić, następnie od kącika oka użyłam błękitu a na koniec turkus.
Również trochę mocniej chciałam podkreślić policzki, a na usta użyłam szminki w delikatnie padający róż.
Uważam że całość nie wyszła najgorzej, ale nie mi to oceniać a Wam :)
Dam wam jeszcze zdjęcie kosmetyków których użyłam, makijaż nie jest skomplikowany więc wiem że udało by wam się go odwzorować .


A tu przedstawiam Wam następne doll.

W pierwszym makijażu  postawiłam na pomarańcz.
Szminka idealnie współgra z cieniami, do tego dodałam brązowy cień, by lekko go urozmaicić, oraz od kącika oka dodałam biały cień, by oko było trochę jaśniejsze.
Również lekko wykonturowałam poliki dwoma brązerami.
(Doll : lilian_black)

W drugim makijażu  już trochę poszalałam, może nie z kolorami, ale z samym wykonaniem.
Przede wszystkim głównym kolorem jest fiolet i śliwka, te kolory kojarzą mi się z paletką zoeva i nie mogłam się powstrzymać. Od kącika zaczyna się lawendowy eyeliner, później cień o kolorze jasnej śliwki a na sam koniec ciemna śliwka, dodałam również lekki akcent fioletu.
Na policzki dodałam róż o kolorze sinego fioletowego oraz rozjaśniacza, usta pomalowałam w kolorze eyelinera oraz robiłam ombre ciemniejszym kolorem, również przyciemniłam brwi żeby pasowały do koloru włosów.
(Doll:  Najka.)


Na ostatniej już dziś Doll również zaszalałam, zakochałam się w neonach na ciemnoskórych doll.
To co najbardziej przykuwa uwagę to kreski w neonowej pomarańczy oraz usta, pod kreski jedynie dodałam ciemny cień, by ta pomarańcz jeszcze bardziej się wybijała, również lekko wykonturowałam policzki brązowym bronzerem.
(Doll: James69.)

Mam nadzieję że Wam się spodobają moje propozycje oraz to w jaki sposób jest pisany post :)

Czekam na Wasze opinie, oraz życzę miłego dnia :) !

19 komentarzy:

  1. Pomysłowo! podoba mi się hehe
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie makijaże są super i również życzę miłego dnia! ;)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaże są ładne. Mimo zdaniem najlepsze są pierwszy i ostatni, są najciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. żaden mi Nir przypadł do gustu,może ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż na Najce genialny, ostatni też bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie poznałam swojej doll, zmiana o 180 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega makijaże, ale na twojej doll wygląda to najlepiej, bo nie oszukujmy się oczy superstar dużo dają ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie że dodałaś opisy! Zdecydowanie mi tego brakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, trochę inaczej! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie to że sie czepiam ale w kosmetykach ktore przedstawiłaś do swojego makijaż u nie ma błękitu a napisałaś że użyłaś błękitu, zmyłka czy błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym twój makijaż na twojej doll bardzo mi się podoba. Drugi ma części bardzo nie w moim stylu co zaraz go skreśla. Trzeci z innym kolorem ust i bez wewnetrznej kreski eyelinerem mega. Ostatni fajny

      Usuń
    2. Pewnie chodziło o ten duży niebieski cień, jak zwał tak zwał xd

      Usuń
    3. Ten duży jak to nazwałaś to turkusowy, i to widać xd

      Usuń
  11. Wszystkie mi się mega podobaja ... jeszcze moja Jameska jako modelka ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony makijaż jest najlepszy, bardzo highfashion

    OdpowiedzUsuń