2017/10/20

Bod Mod

Na Stardollu pojawiła się właśnie pierwsza w tym roku kolekcja w klimacie Halloween. Na pierwszym piętrze w sklepie Bod Mod znajdziemy pajacyki, tzw. "kigurumi" z motywem różnych zwierząt. Następne piętro jest inspirowane podwodnym światem, możemy kupić strój syreny w różnych kolorach. Oba piętra oferują nam także akcesoria do wnętrz. Ceny wahają się w granicach 4-22sd, 120-140sm. Zastanawia mnie jeden fakt, otóż w katalogu możemy znaleźć także przebranie klauna, jednak w sklepie nigdzie go nie widać. Możliwe, że jest to błąd. Przyznam, że jestem zadowolona z drugiego piętra, ponieważ mam obsesje na punkcie motywu syren, więc na pewno przygarnę jakiś ogonek ;) Dekoracje również wydają się być ciekawe.
Co sądzicie o tej kolekcji? Kupicie coś?



15 komentarzy:

  1. Nawet, nawet te piętra. Choć nie wiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ta kolekcja to jakiś dramat, takich kombinezonow nienawidzę a stroje syren są bardzo ubogie, było dużo lepszych syren na stardoll. Klaun jest piękny ale nie wiem czy jest mi on potrzebny. Mam już dość tematu morskiego na sd bo co chwilę on się znowu pojawia i dobrze to nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem urocze wdzianka ;D ale trochę nie podobają mi się kaptury - to łączenie jest nie udane bo średnio wygląda przy długich włosach ;/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupie, okropna kolekcja.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje z pierwszego piętra słabe. Syrenki bardzo urocze ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie, ale do niczego się mi nie przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne te kaptury xd ale pomysł na schowanie klowna przegenialny xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. hahha a ja tyle szukałam klauna i nie wiedziałam o co chodzi, leżę! :D Co do kolekcji to mi nie jest potrzebna, więc nic nie kupię.

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Podwodne wnętrze jest prawie takie samo jak to z wakacyjnej akcji z szukaniem przyjaciół syreny. Tylko usunęli rafę koralową. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń