2017/10/17


Cześć! Dzisiejszy post będzie ostatnim, który publikuje. Głównym powodem tego jest moje ograniczenie gry, a w przyszłości nawet odejście z niej. Muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się tu pisało. Chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom za miłe przyjęcie i tyle pozytywnych komentarzy. Główne podziękowania kieruje do Soxo i Cherry dzięki, którym w zasadzie zacząłem przygodę z pisaniem na blogu.
Teraz pozwólcie, że przejdę do głównego tematu, tego postu. Jako, że jest to ostatni, postanowiłem przygotować dla Was 6 stylizacji, by zostawić po sobie dobre wspomnienia.

Miłego oglądania, dajcie znać czy moje propozycje Wam się podobają!



               ubrania:   I | sweter: Original Future | koszulka: Velvet Orchid | spodnie: Mr. | buty: Tribute John Galliano | czapka: Mr. |
                             II | sweter: Basics | koszulka: Mr. | spodnie: Antidote | buty: Tributes Gallery | pasek: Fallen Angel | naszyjnik: Vinyl | torba: Mr.| czapka: Nelly.com | 
                            III | bluza: Fallen Angel | koszulka: Vinyl | spodnie: Tribute inspired Dolce & Gabbana | buty: Velvet Orchid | czapka: Nelly.com |


                ubrania:  I | kurtka: Vinyl | golf: Mr. | koszulka: Mr. | spodnie: Mr. | buty: Subcouture | szal: Original Future | czapka: Callie's Pieks | 
                             II | kurtka: Mr. | sweter: Mr. | spodnie: Pals Superstars Only | buty: Runway | pasek: Bonjour Bizou | szal: Bonjour Bizou |
                            III | kurtka: Callie's Pieks | sweter: Fallen Angel | spodnie: Mr. | buty: Mr. | szal: Strike a Pose | czapka: Mr. |

9 komentarzy:

  1. Chyba sobie wszyscy żartujecie... Jednego bloga dziś zamknęli, teraz Ty odchodzisz.. Bardzo Cię polubiłam, szkodaa że odchodzisz:( Stylizacje są fajne ale nie skupiłam się na nich za bardzo.. jest mi przykro

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaczki ;( przykro mi to słyszeć, zwłaszcza, że dział prowadziłeś naprawdę w dobry sposób. Dzięki za pisanie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że odchodzisz, stylizacje są super

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że odchodzisz ale tak się zastanawiam. Ja dziennie na stardoll siedze może 20 minut więc ile siedział każdy, który nie ma już na niego czasu? Że z bloga to rozumiem, ale nadal mam rozkmine :D. Mniejsza. Stylizacje fajne, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy sie real, i chyba bardziej o nim myślisz niż o SD. Myślę, że to o to chodzi.

      Usuń
    2. Wszystko jest dla ludzi, o ile potrafią z tego umiejętnie korzystać. Ważne aby nie przeginać:))

      Usuń
  5. Nie noo:( strasznie szkoda! Lubiłam ten dział, bo fajnie było widzieć tu męskie stylizacje, taka miła odmiana. Ale cóż, życie prywatne jest ważniejsze, to nie podlega dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje niestety ostatnie stylizacje są świetne. Szkoda, że musisz odejść :(
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są extra. Bardzo przykro, bo ten dział był inny niż wszystkie, wyjątkowy, będzie mi Ciebie bardzo brakować.

    OdpowiedzUsuń