2017/10/15

Dobry Projektant #7 - linda_celeste

Witajcie Kochani, dzisiejszym tematem będą ubrania i dekoracje! Tym razem postanowiłam przenieść włosy i rysy na drugi plan. Przejdźmy zatem do meritum: linda_celeste pochodzi z Argentyny, nie wiemy niestety ile ma lat i jak ma na imię. Posiada drugie konto PinkManga. W jej projektach znajdziemy koszulki oraz obrazy z sławnymi osobowościami, czy też postaciami z filmów/seriali, a nawet bajek.

Cóż, nasza projektantka chyba lubi kolor różowy.. A tak na poważnie, widać kampanię Pink Ribbon*, która była kiedyś promowana na Stardoll.
*PINK RIBBON organizacja charytatywna dot. raka piersi.

A teraz czas na projekty:


Co sądzicie o takich projektach?
Kupujecie obrazy do apartamentu lub koszulki?
A może uważacie, że to zbędny wydatek i kicz sam w sobie?


17 komentarzy:

  1. Nie kupuje takich rzeczy, ale podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Może się skuszę na jakiś projekt dekoracyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, ten Lawliet *-* Zakochałam się!
    Świetne ma projekty i niesamowity talent. Jedynie co to mogę pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki talent ale ja nie kupuje takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Kampania dot. raka piersi nie była kiedyś promowana, tylko jest nadal i to obecnie - właśnie trwa na stardollu :) Właśnie z tej okazji kolekcja CP jest cała różowa. A w zakładce konkursowej jest konkurs na różowe zdjęcie, gdzie za udział dostajemy koszulkę z charakterystyczną wstążką.
    Talent projektantki doceniam, ale również nie kupuje takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre jej projekty bardzo mi się podobają (panel z ustami) ale nie używam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy naprawdę nadal jesteśmy w 2007 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mentalnie jestem przy budowie muru berlińskiego

      Usuń
    2. Zapraszam do proponowania kto jest godzien, aby zostać opisanym w tej serii postów :)

      Usuń
  8. Czy prace na halloweenowe hot or not mogą być zrobione w przymierzalni? Pisze komentarz tutaj bo tam nie moge dodac

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie kupuję takich rzeczy.
    Projekty bardzo ładne
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Projekty spoko, ale nie kupiłabym żadnego - mimo wszystko są trochę kiczowate (zwłaszcza bluzki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jak tak teraz patrzę to crop topy nie są złe

      Usuń
  11. Ja osobiście kupiłam sobie dwa takie cudeńka- tylko nie pamiętam od kogo.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń