2017/10/16

HOT or NOT

ChOcoLaTEcece

Najka.Aż ciężko uwierzyć, że stylizacja nie wyszła. Sukienka jako główny element stroju, sama w sobie jest ładna. Tylko co tu robi apaszka? No i te ciężkie buty? Dodatkami zrobiłaś krzywdę sukience. NOT.

AgateqqDodatki kompletnie położyły tą stylizację. Klapa. Moja ocena NOT.

cherry9713: Sukienka sama w sobie jest na tyle strojna, że nie trzeba do niej dużo dodawać, aby stylizacja była spektakularna. Jednak te dodatki, na które się zdecydowałaś zniszczyły wszystko. Tragedia. NOT.











Marta32222

Najka.Stylizacja jest prosta, ale wydaje się być w porządku. Zdjęłabym okulary, które według mnie są tragiczne. HOT-.

AgateqqŚwietna stylizacja. Dodałabym trochę koloru w dodatkach, ale tak jak jest teraz też jest dobrze. Moja ocena HOT.

cherry9713: Taki dosyć przyjemny zwyklaczek, ale mimo to nie odejmuje to tej stylizacji uroku. Okulary out i będzie super. HOT-.















James69.

Najka.Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Nie jest skomplikowana, ale ma to "coś". Nie przeszkadzają mi nawet krzywo założone artykuły. HOT.

AgateqqDaję minus za krzywo założone ubrania. Całość jest strzałem w dziesiątkę. Ubrania dobrane są perfekcyjnie. Brakuje torebki oraz biżuterii. Moja ocena HOT-.

cherry9713: Bardzo przeszkadzają mi krzywo założone ubrania. Poza tym baza jest naprawdę świetna, spódniczka jest boska, ale stylizacja jest bardzo pusta, brakuje dodatków, np. biżuterii czy kurtki. Na tą chwilę daję HOT/NOT.











natusia_182

Najka.Podobna do poprzedniej, równie ładna stylizacja. Fajnie użyłaś kolczyków? jako aplikacji na bluzkę. Postawiłabym jedynie na ciut elegantszą torebkę. HOT-.

AgateqqSportowa torba nie współgra z elegancką stylizacją. Jest do wymiany. Reszta jak najbardziej udana. Udane połączenie butów i bluzki. Moja ocena HOT-.

cherry9713: Zgadzam się, że torba kompletnie nie pasuje. Mi akurat te aplikacje z kolczyków na bluzce się nie podobają, wyglądają sztucznie jakby znalazły się tam przypadkiem. Bardzo podoba mi się połączenie butów ze spódniczką, pokombinowałabym bardziej z górą. HOT/NOT.











Za tydzień ocenimy: LilPrincess96, MajkaStar1999, izolda1996-k, cherry9713


7 komentarzy:

  1. dwie ostatnie są fajne, ale najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja druga :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się dwie ostatnie, druga też jest bardzo ładna a w pierwszej nie podoba mi się apaszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za ocenę! Najbardziej podoba mi się stylizacja ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najlepsze hot or not z tych, które oglądalam. Chociaż pierwsza mi się nie podoba, tak reszta daje radę, mimo że niecierpie tych legginso-butów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Zgadzam się z Wami.
    2. NOT - kompletnie mi się nie podoba, brzydkie spodnie, okulary i buty.
    3. Zgadzam się z Wami.
    4. 100% zgadzam się z Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia bardzo mi się podoba, natomiast nie zgadzam się z oceną drugiej pracy - jakoś mi nie przypasowała

    OdpowiedzUsuń