2017/10/18

Wyniki MSW

W końcu możemy poznać zwycięzce całego konkursu MSW. Została nim yasemin_woww - użytkowniczka (kto by się spodziewał) z Turcji. Co ciekawe jest też w Callie's Crew. Drugie miejsce zajęła elena.sketo, a trzecie s34baby. Polki były niestety bardzo dalekie podium, najbliżej była RoseHathway2 zajmując piętnaste miejsce. Dwudzieste drugie miejsce przypadło maxis588, dwudzieste czwarte FreestyleONA. Nie ukrywam, że cieszę się, że już jest to koniec. Niemniej jednak gratuluję zwyciężczyni.
Czy yasemin_woww była Waszą faworytką? Co myślicie o jej wygranej?



17 komentarzy:

  1. jej twarz jest straszna bye

    OdpowiedzUsuń
  2. nikt nie był moim faworytem, bo po prostu sie tym nie interesowalam, niemniej jednak miałam nadzieję, że któraś z Polek będzie bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to jest jedną z nielicznych lalek z MSW, która ladnie wygląda. Faktycznie, jest z callie crew. Troche to podejrzane, że takie doll mogą brac udzial. Niemniej jednak nie obchodzi mnie to, nie uczestniczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia, ale wiadomo Turcja. Rose była moją faworytką, no ale coż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dramat czy komedia? Ciaparito mejk mi kebab.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna i tyle, tyłka nie urywa. Nawet nie zwróciłam na nią uwagi wcześniej. Szkoda, że matka smoków nie wygrała :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na poprzednie finalistki, poziom konkursu się poprawia. Fajnie, że wyrzucili oszustów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość pół-finalistów oszukiwała, stardoll jest za leniwy żeby się babrać z oszustami

      Usuń
    2. Masz racje, powinnam napisać; połowę oszustów. Gdyby faktycznie nikogo nie zdyskwalifikowali, wyniki byłby zupełnie inne.

      Usuń
  8. miałam to w poważaniu, ale musze przyznać że jej doll nie jest brzydka. widziałam gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwyciężczyni wygląda nawet ok ale mi bardziej podoba się doll która zajęła trzecie miejsce. Bardzo się cieszę że to już się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja trzymałam kciuki za Smoczą Królową xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak kilka osób z wcześniej komentujących trzymałam kciuki za Smoczą Królową, choć było do przewidzenia, że wygra tturczynka.
    Doll, która wygrała według mnie jest przeciętna.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  12. MSW jak to MSW. Może być. I tak wygrały wszystkie, które nie pozakładały na czas głosowania tych idiotycznych koron i diademów. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. Szału nie ma. Miała nadzieję, że Polki będą wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać co się ludziom podoba - sztuczność, przeciętność, napompowane usta. Ja się zakochałam w lalce ze Szwecji XFashion-LoverX (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=2766116). Piękna i naturalna, jak widać można używać masek i nie wyglądać tandetnie. Szkoda, że zajęła tak dalekie miejsce (13).

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń