2017/11/19

Dobry Projektant - ccaauu1414 Intranquillite

Witajcie Kochani! Od dłuższego czasu widzę, że na SD panuje moda na styl al'a Balenciaga. Mowa tu charakterystycznych butach. Mianowicie dziś będzie o 2 projektantkach steveklife i Intranquillite. Obie pochodzą z Czech i mają 19 lat (przypadek? nie sądzę). Nie znamy ich imion. Co do samych projektów od razu się w nich zakochałam. Są naprawdę oryginalne i w moim stylu. Sądzę, że za niedługo sama będę ich posiadaczką. Ubolewam nad tym, że nie mają ich więcej. 
Przejdźmy zatem do projektantek:


Projekty:





Projekty:

Co sądzicie?
Wpadło Wam coś w oko?
Lubicie dom mody Balenciaga? A może uważacie, że to kicz?

17 komentarzy:

  1. lubie balenciage, a nie kupuje projektow ktore sa dla mnie bezuzyteczne.. ale buty fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty pierwszej projektantki to jakaś porażka
    Drugie są fajne, ale kolory raczej średnio przydatne ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. to ta sama osoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś szpilki Balenciagi mnie nie przekonują, ale ich sneakersy są świetne. Ale projekty takie sobie, no i za dużo to ich nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się projekty i realne wersje ale raczej nie będę ich posiadaczem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonanie dobre, ale raczej nie będę ich posiadaczką ;p
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile kosztują takie pantofle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach są podane ceny, klapki-89+67 a zielone i fioletowe- 89+89

      Usuń
    2. Nie zauważyłam, dzięki :D

      Usuń
  8. Projekty ma ładne, ale nie lubię ubrań z salonu. :( Trzeba się nagimnastykować żeby wszystko do siebie pasowała :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się te buty, ale talent podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam projektów w góle żadnych nie kupuję,za tyle sd co trzeba na nie wydać to wolę kupić sobie jakieś rzeczy ze sklepów limitowanych,poza tym za taką sumę to niech te projekty chociaż dobrze wyglądają a to nie których wykonanie jest bardzo kiepskie,że nie warto wydawać tyle sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. totalnie nie mój styl, ale podziwiam za talent ! :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te buty, mają talent :)

    OdpowiedzUsuń