2017/11/22

Najstarszy dział na blogu - Hot or not


Z okazji urodzin, postanowiłyśmy z Cherry opowiedzieć Wam krótko o najstarszym dziale na blogu, czyli Hot or Not.
Dział, co prawda, nie istnieje od samego początku funkcjonowania bloga, gdyż pierwszy post z tej serii ukazał się 11 lutego 2012 roku. Pierwszymi jurorami byli: Clevleen97, tlen, minerwaaa oraz jolka222. Do pierwszej tury zgłosiło się aż 190 osób! 
Z mniejszymi i większymi przerwami dział funkcjonuje do dzisiaj, z czego się bardzo cieszymy!

Poniżej zamieszczam link do pierwszego posta z Hot or Not.
hot or not - pierwszy post
 
Aktualna kolejka znajduje się w pasku bocznym. Serdecznie zapraszamy do zgłoszeń oraz przypominam, że poszukujemy jurorów. :)

11 komentarzy:

  1. Lubię ten dział, choć czasem mam inne zdanie od jurorów hehe Ale zawsze lubiłam ocenianie i konstruktywną krytykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ten dzuala jedeb z moich uluionych

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, ogólnie byłam tu jeszcze przy pierwotnym składzie z Gabisią, fajnie, że istnieje jeszcze na tyle stary blog który nadal funkcjonuje i do tego obchodzi tak hucznie urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, jeden z najlepszych działów! Oby tak dalej.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak teraz patrzę na najstarsze wydanie to całkiem fajne były te łapki w górę/dół do głosowania. Może warto by o tym pomyśleć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałysmy, ale z tym opracowanie posta zajmuje dużo czasu :)

      Usuń
  6. mam nadzieję, że ten dział będzie zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne czasy, kiedy pod postem było tyle komentarzy.
    I ta opcja z łapkami świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to mój ulubiony dział i cieszę się że jest on już tak długo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś to dużo ludzi grało i komentowało.
    Nie wiem w co teraz grają małe dziewczynki, ale szkoda, że nie w stardoll
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. O panie, to ja byłem w pierwszym poście Hot or Not XD

    OdpowiedzUsuń