2017/12/04

minilookbook: subcouture


Razem z cherry przygotowałyśmy dla Was kilka propozycji, które pokazują w jaki sposób można wykorzystać rzeczy pochodzące z ostatniej kolekcji Subcouture. Starałyśmy się wyrobić na wczoraj, lecz niestety nie udało nam się. Mamy nadzieję, że nie macie nam tego za złe. :)
Zapraszamy do obejrzenia stylizacji!


cherry9713
 
 
  1. bluzka - Subcouture, kolczyki - Heidi Klum, rękawy - Velvet Orchid, bransoletki - Avril Lavinge, spodnie - Balmain, torebka - Nelly, breloczek - Mr.

2. bluzka - Subcouture, kolczyki - Glam'rus, top - Callie's Picks, spódnica - Callie's Picks, pasek - It Girls, torebka - Callie's Picks, marynarka - Pals, buty - Dior

3. sukienka - Subcouture, kolczyki - Heidi Klum, naszyjnik - Heidi Klum, marynarka - Special Offer, torebka - Chanel, buty - MSW

4. bluzka - Subcouture, buty - Subcouture, sweter - Mr., kolczyki - Callie's Picks, spodnie - Callie's Picks, torebka - Archive

5. kurtka - Subcouture, top - Subcouture, pasek - Fallen Angel, kombinezon - Vinyl + Subcouture, torebka - YSL, breloczek - Fendi, buty - Nelly, kolczyki - Subcouture
soxo_
 
 
 
1. kolczyki - Rio, naszyjnik - Pretty n'Love, bluzka - Subcouture, narzutka - Voile, torebka - tingeling, spodnie - LE, buty - Callies Pick's
 
2.kolczyki - Subcouture+Fever, kurtka - Subcouture, bluza - Subcouture, spódnica - Rio, bransoletka - Mr., torebka - 400 Million Members, buty - Velvet Orchid

3. kolczyki - Pals, futro - Callies Pick's, łańcuszek - PPQ, bluzka - Subcouture+It Girls, spodnie - Nelly, torebka - Voile, buty - PPQ

18 komentarzy:

  1. no nie!:( teraz zaluje ze nie kupilam bialych butow i bluzki z drugiej stylki cherry:((((((((((((((((((((((((((((((( ahhh mam depresje.. stylizacje cherry sa swietne, niestety od soxo zadna mi sie nie spodobala.;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania są w katalogu, prawdopodobnie możesz je jeszcze kupić :)

      Usuń
  2. a mi ta dostawa się nie podobała xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga i piąta stylizacja Cherry oraz pierwsza i trzecia Soxo :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja 4 u cherry śliczna góra w niej jest bombowa, u soxo pierwsza stylizacja jest super, ale zmieniła bym buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza od Soxo to mistrzostwo :D Czwarta od Cherry też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza Soxo.... rozpływam się. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 stylizacja Cherry i 1 Soxo - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podobają się 5 stylizacja Cherry i 3 Soxo, reszta też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje wspaniałe ale moje ulubione to: u Cherry 2,4,5 u Soxo 1

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 5 stylizacja Cherry i pierwsza Soxo są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje Soxo według mnie średnie ;(
    Cherry świetne szczegolnie 5!!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje. Ta dostawa jakoś mnie nie zachwyciła, ale super sobie poradziłyście. :)
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze stylizacje u obu Pań są moim zdaniem doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  13. 2,3,4 i 5 cherry są cudowne, 2 i 3 soxo też bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się da dostawa i wasze stylizacje. Te najlepsze to dolne od cherry i pierwsza z lewej od soxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza od cherry do mnie nie przemawia dollka wygląda jak kołek, ale za to reszta petarda! Soxo - jak dla mnie 3 przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, tym razem podobają mi się tylko 3, no może 4, stylizacje które przedstawiacie. :(

    OdpowiedzUsuń