2017/12/15

Lookbook: Saint Laurent Tribute


Zapraszamy do obejrzenia lookbooku, który przygotowała dla Was nasza załoga :)




Soxo_

1. spodnie - Saint Laurent, buty - Saint Laurentkolczyki - Callie's Picks, bluzka - Saint Laurent, kurtka - Evil Panda, torebka - Callie's Picks

2. bluzka - Saint Laurent, futro - Antidote, kolczyki - Dolce&Gabbana, spódnica - Trails, buty - Balmain, bransoletki - Windows On The World
 
cherry9713

1. spodnie - Saint Laurent, kolczyki - Callie's Picks, stanik - Rio, koszula - Antidote, rajstopy - Miss Sixty, torebka - Subcouture, buty - Saint Laurent
  2. kombinezon - Saint Laurent, kolczyki - MS.TQ, spodnie - Balmain, pasek - It Girls, torebka - Voile, buty - MSW


GirlEwelina 
  1. kozaki - Saint Laurent, okulary - It Girls, koszula - Antidote + LE, pasek - LE, spodnie - Nelly, torebka  -Callie's Picks

2. bluzka(kombinezon) - Saint Laurentnaszyjnik - Riviera, spódnica - It Girls, pasek - It Girls, torebka - It Girls, buty - LE

3. top - Subcouture + Saint Laurent, pasek - LE, spódnica - Hot Hot Buys + Nelly, torebka - LE, buty - SAP

19 komentarzy:

  1. podoba mi się druga stylizacja Soxo,obie Cherry i druga Girlewelina :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez urazy ale stylizacje girlewelina są rlly kijowe ; pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się 2 stylizacja cherry, chyba nic innego nie wpadło mi w oko :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza Soxo, obie Cherry, pierwsza i druga Girlewelina ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety chyba zadna mi sie nie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się te spodnie z drugiej Wiśniowej kojarzą z filmem Maska XD i ogólnie uważam je za zabawne. Ale obydwie stylki bardzo ładne, jak i pozostałych redaktorów, ale chyba najlepsze od Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza Soxo, Cherry i ewentualnie trzecia od gireweliny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga Soxo, druga Cherry i wszystkie Girlewelina są świetne ;*
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że stylizacje od Cherry wygrywają. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bardzo ładne ;) Jednak w mój gust najbardziej trafiła Soxo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje bardzo pomysłowe, moje ulubione to 1 u soxo, 1 u Cherry i 2 u Girlewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie stylizacje każdej podobają mi się najbardziej xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga Wiśni to petarda <3 Reszta też super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martyna odwaliła kawał dobrej roboty. Świetne stylizacje! Od Dominiki podoba mi się tylko pierwsza stylizacja. W drugiej wymieniłabym spodnie. A od Wiktora podoba mi się tylko ostatnia, choć też są elementy - np. buty - które bym z chęcią zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się pierwsza od Wiktora :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo udane stylizacje :) najbardziej podoba mi się pierwsza od Soxo ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń