2018/01/21

Polowanie na ubranie

Hejka, mam dla Was dzisiaj dwie sukienki. Pierwsza kosztowała 5sd i pochodzi z Evil Panda. Sukienka bardzo mi się podoba, jej krój jest trochę problematyczny, tu coś odstaje, tu czegoś nie zakrywa, ale jakoś udało mi się ją wystylizować. Chciałem podkreślić nadruk pereł, więc dodałem ich jeszcze więcej na szyję i trochę do ręki w postaci ozdób na plecaku. Na dół ubrałem długą prześwitującą spódnicę maxi. Całość uzupełniły skarpetki z logo Subcouture i moje ulubione płaskie buty Dior. Kolejną zdobyczą jest długa suknia z Callie's Picks w cenie 11sd. Sukienka składa się z trzech luźnych warstw-falban z wzorem w bardzo bardzo drobne kwiatki. Tworząc tą stylizacje myślałem o kontrastach, które udało mi się pokazać. Ciężki sweter i lekka suknia, eleganckie buty i codzienne zwyczajne skarpety, bogato zdobiony kolczyk i coś bardzo prostego na drugim uchu. 
Oceniajcie ten post z przymrużeniem oka.

PS: Pod obrazkiem dodałem opis z jakich sklepów pochodzą ubrania użyte w stylizacjach. 

PS2: Chciałbym w tej serii pokazać również Wasze perełki, więc pochwalcie się nimi w komentarzu. Ja wybiorę najciekawsze zdobycze, wystylizuję je na waszych doll i pokażę w tej serii. Prosiłbym, aby osoby które się zgłaszają miały otwartą szafę i jeden biały pokój.
1. Naszyjnik-Royalty+Young Hollywood+Tingeling, Sukienka-Evil Panda, Pasek-It Girls, Spódnica-LE, Plecak-Tributes Gallery, Skarpetki-Subcouture, Buty-Dior

2. Kolczyki-LE+Nelly, Golf-Apres Ski, Suknia-Callie's Picks, Torebka-Bonjour Bizou, Skarpety-Subcouture, Buty-LE

19 komentarzy:

  1. Tę z perłami mam od dawna, jakoś nie umiem jej użyć. Ta z CP nie podoba mi się. Stylizacje są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię i nie inwestuję w sukienki. Żadna też mi nie przypadła do gustu. Obie stylizacje są okej, ale nie ubrałabym żadnej:(

    OdpowiedzUsuń
  3. te sukienki mi się nie podobają :c jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza mi sie podoba,ale zmieniłabym torebkę,bo plecak tu nie pasuje....druga stylizacja mi się nie podoba,te czarne skarpetki do wywalenia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest w porządku, ale torebka nie pasuj.
    Druga w ogóle mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej mi się podoba ta druga. Jak chcesz to możesz sobie u mnie popatrzeć w szafie czy mam jakieś perełki ale najpierw dodaj do znajomych, żebyś widział co jest. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak to nie pamiętam wszystkiego co kupiłem normalnie jeszcze w Starplazie a co na bazarze. Niektóre to wiem ale inne by trzeba posprawdzać, poszukać kiedy się ukazały, popatrzeć na ceny. :)

      Usuń
    2. Jak tylko będę mógł to dodam do znajomych i sprawdzę szafę.

      Usuń
  6. Nie mój gust, ale stylizacja nr 2 jest naprawdę spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja podoba mi się, pomysłowa, tylko te czarne skarpety .....

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się te sukienki, ale stylizacje sa całkiem okej oprócz tych czarnych rajstop, które są tam niepotrzebne

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja to bomba. Może trochę za dużo tych pereł, ale mi się podoba:D

    Oj dużo mam w szafie takich perełek, ale ciekawa jestem w jaki sposób wystylizowałbyś ten blazer, albo spódnicę. Bo obie te rzeczy kupiłam ze względu na korzystne ceny, ale jakoś z żadną z nich nie umiem sobie poradzić :D

    http://www.bankfotek.pl/image/2108806

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps - białe tło mam w schowku, 2 panele ze stardesign

      Usuń
    2. Chętnie podejmę się tego zadania, świetne rzeczy w bardzo dobrych cenach

      Usuń
    3. Jeśli będziesz sprzedawać ten blezer, ja jestem pierwsza!

      Usuń
  10. Oj, ta pierwsza sukienka jest straszna xD ta druga jeszcze by uszła, ale stylizacja z nią mi się nie podoba (chociaż jak czytałam opis to mi się podobał zamysł)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga jest mega, moja perełka prntscr.com/i3nn7o była mega tania za sc, a robi efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodź lubię sukienkę z pierwszej stylizacji, nie przypadła mi owa do gustu :c Ale druga jest genialna, te ciężkie buty dodają jej pazura <3
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  13. w każdej jest coś na tak i na nie :) więc ciężko wybrać bo obie się podobają i nie podobają jednocześnie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. żadna z tych rzeczy mi się nie podoba pojedynczo :D ale razem wygląda to całkiem ciekawie :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń