2018/01/11

Tributes Gallery

W Starplazie możemy zobaczyć prawdopodobnie ostatni tribute, tym razem w znanej nam formie Tributes Gallery. Kolekcja zawiera torebki, dodatki oraz buty. Inspiracją są m.in. takimi domami mody jak Gucci, D&G, Miu Miu czy Givenchy. Ceny wahają się w granicach 14-35sd. Moim zdaniem dostawa jest genialna, podobają mi się wszystkie rzeczy. Poza tym czy Wy widzicie jak przepięknie został wykonany różowy plecak?! :D Serio, jestem nawet w stanie powiedzieć, że to najładniej wykonana rzecz z całej graficznej kariery Stardolla. Szkoda tylko, że wszystkie serwowane nam ubrania nie są robione w tym stylu i z taką dbałością.
Zgadzacie się ze mną? Kupicie coś?


22 komentarze:

  1. W sumie nic jakoś super mi w oko nie wpadło

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... szału bez. Nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy na pierwszy rzut oka naprawdę zrobiły na mnie wrażenie, ale po przymiarkach byłam zawiedziona :(
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna!! :D Podobają mi się kozaki, plecaki i torby inspirowane Gucci

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podoba, zrobiłam zakupy, które byłyby zdecydowanie większe gdyby nie ograniczenia finansowe mojej dollki :P
    btw. od kilku dni namiętnie i bezowocnie szukam ładnej i dobrej walizki, admini wiedzą jak mi dogodzić... zastanawiam się tylko jak z wysyłką do Polski. Orientuje się ktoś? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju tak ten plecak jest boski! A kolekcja sama w sobie taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też bym chciała tak myśleć i nie wydawać tylu sd :(

      Usuń
    2. Bo drożyzna okropna:| już po kupnie jednej rzeczy można zbankrutować:(

      Usuń
  8. kolekcja mi się nie podoba,nie które rzeczy zostały wykonane beznadziejnie....poza tym jeszcze te ceny,niczego nie kupię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się nic nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecaczek od razu wpadł mi w oko. Po przymiarce zdecydowałam się na kozaki w kratę i niebieski plecaczek. Reszta średnio do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się kilka rzeczy :) są o wiele lepsze niż w ostatnim takim Tribute :) poza tym, o co chodzi z tymi jednymi butami ? są ale ich nie ma.. :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś błąd. Musisz kupić je z katalogu :)

      Usuń
    2. o dziękuję :) co prawda aż tak mi się nie podobają, ale byłam ciekawa co z nimi nie tak :D

      Usuń
  12. Kupiłam jedną torebkę i kozaki :) Tylko to mi się spodobało. Reszta to jakaś porażka..
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam czarno-białe kozaczki, ale żaluję, bo nie mam ich do czego założyć. Czekam na lookbook od was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lookbook będzie albo duuużo później, albo niestety wcale. Soxo_, Najka oraz ja przygotowujemy się do sesji, nie możemy też zrzucać wszystkiego na głowę Girlewelinie czy Callmeshady, więc niestety blog na jakiś czas musi iść w odstawkę :(

      Usuń
  14. nic nie było dla mnie tutaj :P niestety jakoś mi i cena nie odpowiada i wygląd.. niby okej ale ileż można mieć torebek i butów xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebki - zielona i czerwona są doskonałe. Nie mniej podobają mi się plecaki czy kozaki. Bluzkę kupiłam, uważam ją za ładną

    OdpowiedzUsuń