2018/03/19

hot or not

Vidun
 
Nie wiem co mam powiedzieć, to jest piękna suknia na pięknej doll. Buty nie pasują, a dodatków nie ma. Dwa wielkie plusy za twarz, ponieważ jest cudna. NOT++

   
Zazwyczaj nie oceniam stylizacji z taką małą ilością elementów dlatego, bo najczęściej są proste i nudne. Ale tutaj to zupełna odwrotność. Przepiękna sukienka, świetne włosy i pasujące szpilki tworzą tak ładną całość, że śmiało mogę krzyknąć HOT


 MissDiamondsqll

  
Poszczególne elementy stylizacji są świetne, ale połączone w jedno wyglądają okropnie. Doll stała się karłem z szerokimi ramionami. NOT

Stylizacja składa się z ubrań, które uwielbiam pojedynczo, ale jako całość również wyglądają świetnie. Jedyne co mi przeszkadza to inny odcień złota naszyjnika i sprzączki od paska. Ogólnie udany look. HOT


                                                                                                1198102
  
Bardzo słabo i nudno, kolczyki ubrane na włosy nie wyglądają dobrze. Nie mam tu czego oceniać, brakuje marynarki, torebki, naszyjnika, czegokolwiek. NOT

 Jako, że oceniłam poprzednią stylizację ocenię i tą. Cóż mogę powiedzieć - nuda, nuda, nuda. Buty są krzywo założone, kolczyki nie pasują do włosów. NOT





Za tydzień ocenimy: Sindragosa, karollin-El, Agateqq


14 komentarzy:

  1. a mnie żadna jakoś nie zachwyciła, chociaż jeśli mam wybrać faworyta to byłaby nią pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie spodobała ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna mi się nie podoba, ale Vindun ma boską twarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się żadna nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja moim zdaniem jest udana, choć można by ją nieco ulepszyć; uważam, że zestaw kurtka + buty ładnie się równoważy. Jeśli chodzi o pierwszą stylizację, to zmieniłabym w niej buty, uważam, że do takiej sukienki nie pasują te pantofle, one nadają się jedynie na niedzielną mszę, są do niej za nudne, a wydaje mi się, że Stardoll oferuje wystarczająco szeroki wybór butów, by móc znaleźć coś lepszego, co byłoby wręcz wisienką na torcie, bo przecież stylizacja opiera się na jedynie na sukience + butach, więc autorka mogła postarać się bardziej, w końcu za dużo do zrobienia nie miała. Również muszę przyznać, że twarz idealnie pasuje do tej dziewczęcej sukienki, loki również! Żadna z trzech stylizacji nie podoba mi się, wydają się zbyt nudne, niedopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna mi się nie podoba, 1 i 2 są puste, a druga wygląda śmiesznie. Gdybym miała oceniać same doll to pierwsza jest piękna, no ale nie o to tu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zgadzam się z opiniami Wiktora. Najbardziej mi się podoba stylka Viduna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mi się wydaje, czy nowa forma postu z twarzami? Ładnie to wygląda. ;D
    Ja się zgodzę bardziej z Wiktorem. Pierwsza stylizacja według mnie jest słaba, twarz ją po prostu bardzo ratuje, bo doll jest śliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie się podziała w tym wszystkim Soxo_ ? :D
    Żadne mi się nie podobają, choć druga najbardziej przypomina "stylizację", a nie nałożenie czego popadnie. Pierwsza ładna, ale to żadna filozofia dać sukienkę +buty. Ostatnia no cóż - to samo. Do tego uważam, że ta sukienka jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają. Są proste, ale wszystko w nich pasuje do siebie i mimo paru niedociągnięć nie mam zastrzeżeń.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń