2018/03/15

Makijaż - Aguuniek

Hej, czas na kolejny makijaż ode mnie. ;) 
Tym razem zrobiłam go na użytkowniczce Aguuniek. Trochę się obawiałam, że pod tymi maskami znajdę małego potwora, ale na moje szczęście, była tam bardzo ładna-uniwersalna buźka. 
- Co po raz kolejny ułatwiło mi zadanie. ;)
Makijaż oka w tej kolorystyce to dla mnie strzał w dziesiątkę. Po pierwsze, wprowadza wiosenny klimat, a po drugie, w końcu przełożyłam realną wersję na tą pikselową. Usta, jak widzicie, wykończyłam ciemnobrązową pomadką.
Z biżuterii całkowicie zrezygnowałam, myślę, że oczy rekompensują jakiekolwiek ozdobniki. 
Co sądzicie? :)



Co myślicie o makijażowej pogadance? Chciałybyście porozmawiać o swoich realnych "must have"? 
Pomyślałam o poście, gdzie rzucę hasło MAKIJAŻ, gdzie się powymieniamy naszymi doświadczeniami kosmetycznymi. Dajcie tylko znać, czy jesteście zainteresowane. ;D 
Buźka!


11 komentarzy:

  1. Makijaż oka wygląda bardzo ładnie, natomiast jako całość nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. i pomyśleć, że ja mam taki problem ze zrobieniem makijażu mojej doll... jestem zachwycona!
    a co do mojej doll - swego czasu była potworkiem pod maskami, dopiero niedawno zaczęłam to w miarę ogarniać :D
    no i oczywiście pogadanka o makijażu to byłoby coś super! w realnym życiu jestem zajarana tym tematem (nie to co na sd) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż oka jest bardzo ładny,ale jakoś ten kształt oczu mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście pięknie :)
    Co do realu - ja stawiam głównie na makijaż ust - mam miliard szminek. Powiek nie maluję w zasadzie nigdy. Co do podkładu - szukam swojego ideału :) potrzebuję czegoś co kryje naprawdę mocno (poza makijażem charakteryzatorskim), ale jeszcze nie znalazłam nic takiego:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż i w końcu inne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie chyba pierwszy raz się nie podoba. Wykonanie oczywiście super, ale dobór kolorów kompletnie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna na twarzy, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż oka wykonany bardzo ładnie, dokładnie, natomiast dla mnie zbyt kolorkowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to się nie maluję. xD Ale pogadać mogę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie żółtego z zielonym choć brakuje mi pomiędzy nimi płynnego przejścia. Kolorki na dolnej powiece nie pasują mi do tych na górnej w tym połączeniu. Biała kreska również nie wygląda korzystnie. Może w innym połączeniu kolorystycznym lepiej by to wyglądało bo wykonanie jest bardzo ładne i staranne.

    OdpowiedzUsuń