2018/03/21

Rozpoznaj stylistę



W pierwszy dzień wiosny postanowiliśmy Was trochę zaskoczyć. Czy pozytywnie? Tu liczymy na Waszą opinię. ;)

Jak dobrze wiecie, wprowadzenie nowego działu staje się wyzwaniem przy tak dużej ilości rozmaitych blogów. Czy to co chcemy Wam dzisiaj pokazać jest czymś nowym? Trudno nam powiedzieć. Mamy jednak nadzieję, że potraktujecie to jako ciekawą formę zabawy. My się świetnie bawiliśmy tworząc to dla Was, Wy się dobrze bawcie odgadując – KTO KOGO WYSTYLIZOWAŁ.  O właśnie!

Poniżej możecie zobaczyć 6 stylizacji. Podobają się Wam? U nas są to różne opinie, według mnie WspanialyNick wygląda znacznie lepiej niż zawsze, a rockarolla_ straciła swój urok, kiedy zabrakło u niej koloru czerwonego. Podzielacie moje zdanie? :) (dla osoby, która napisze TAK, rzeczy z konta Aleksa są po 2sd, heh, ok be serious)

Jednak głównym zadaniem, jakie dla Was przygotowaliśmy jest, jak już wcześniej wspomniałam:
ROZPOZNANIE, KTÓRY REDAKTOR KOGO WYSTYLIZOWAŁ. 
Czy zadanie jest ciężkie albo podchwytliwe? Tego Wam nie powiem. Podpowiedzią jest to, że opisy zostały zredagowane przez jedną osobę. Nie sugerujcie się więc nimi w 100%. ;)
Dla pierwszej osoby, która odgadnie wszystkich stylistów – NAGRODA NIESPODZIANKA!

Jeśli macie pytania, piszcie śmiało. Może chcielibyście jakieś zmiany?
Liczymy na fajne przyjęcie działu, ale i na konstruktywną krytykę. :) 


GirlEwelina: Tyle świetnych ubrań w szafie, a stylizację trzeba było zrobić tylko jedną. Na pierwszy ogień poszły spodnie z kwiatowym motywem, które od razu wpadły mi w oko. Reszta przyszła sama. Z torebki zrezygnowałam, żeby nie wprowadzać chaosu, na rzecz nerki. 

rockarolla_: Zobaczyłam te żółte spodnie i już wiedziałam, że warto z nimi coś zrobić. Nie są najlepszej jakości, ale idealnie komponują się z innymi rzeczami, które posiadasz w szafie. Postawiłam na Twój styl; czerń, ćwieki and rockarolla. 

cherry9713: Postanowiłam stworzyć total look w jednym kolorze. Z sukienki posiadającej ciekawy dekolt zrobiłam bluzkę do której dobrałam spodnie, kontrastujący pomarańczowy pasek oraz wycięte buty i krótkie skarpetki. Całość uzupełniłam minimalistycznymi dodatkami oraz prostą małą torebką. 


WspanialyNick: Dużym wyzwaniem był makijaż doll, ciągle zastanawiałam się czy wpleść go w stylizację, czy może jednak zrezygnować. Ostatecznie make-up jakoś wkomponował się w ogólny wizerunek. Postawiłam na zielony total look. Zaczęłam od płaszcza i spodni, które przypadkowo stworzyły idealny komplet i stały się moją bazą.

Najka: Gdy weszłam do apartamentu liczba moich pomysłów na stylizację wynosiła okrągłe 0. A gdy zobaczyłam w szafie tyle pięknych ubrań, to już w ogóle nie mogłam się zdecydować. Początkowo nie chciałam robić total look'u, ale spodobało mi się połączenie jeansowych: spodni i kurtki. A jak zobaczyłam torebkę, to już wiedziałam, że muszę coś zrobić na tej bazie.

Soxo_: Postawiłam na bardzo prostą stylizację z użyciem żółtego topu, który już dawno wpadł mi w oko. Nie chciałam też kombinować, bardzo lubię klasyczne stylizacje. Jeansy wpasowały się tu idealnie, czarne botki i golf dodałam z miłości do koloru czarnego.

Podoba się Wam taka forma zabawy?
Dajcie koniecznie znać!

42 komentarze:

  1. Pomysł na post bardzo mi się podoba! Jedynie w stylizacji dla Aleksa moim zdaniem za dużo tej zieleni, można by dodać drugi kolor, choć makijaż na pewno był sporym wyzwaniem. Zatem moje trafy to: Cherry wystylizowana przez Aleksa, Najka przez Cherry, Soxo przez Najkę, Girewelina przez Rockarollę, Rockarolla przez Soxo, a WspanialyNick przez Girlewelinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisz się koniecznie nickiem! ;D
      Fajnie się czyta Wasza trafienia.

      Usuń
  2. Girlewelina wystylizowana przez cheryy
    Rockarolla - Soxo
    cheryy- rockarolla
    WspanialyNick - Girewelina
    Soxo - WspanialyNick

    a Najka Najkę haha jejusiu nie wiem :D Za dużo tego jest. O ile jeszcze 3 by się udało, tak przy sześciu szanse są mniejsze. Ne sugerowałam się niczym. Jak uda mi się odgadnąć chociaż jedno to będę zadowolona :D
    Dział jest świetny :D
    Stylizacja Soxo jest bardzo ładna :) Prosta, ale wszystko pasuje. Chętnie się dowiem kto ją "skleił" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Post będzie udoskonalany, także możliwe, że będzie nas mniej albo będą podpowiedzi. Wyniki na pewno zostaną udostępnione wraz z kolejnym tego typu postem. Cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  3. To zmyłka. Każdy wystylizował swoją własną dollkę. :) ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedzieć czemu, ale gdy tu Rockarolli zobaczyłam ten pasek od razu z GirlEweliną mi się skojarzyło🤔

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze nicki to stylizacje;
    GirlEwelina- Rockarolla_
    Rockarolla_- Soxo_
    Cherry9713- WspanialyNick
    WspanialyNick- Cherry9713
    Najka.- GirlEwelina
    Soxo_- Najka.

    Super pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, świetny pomysł na zabawę! Jak tylko zobaczyłam GirlEwelinę to jestem prawie pewna, że była stylizowana przez cherry. Mam też parę innych podojrzeń: rockarolla_ przez Soxo, cherry przez WspanialyNick, a Nick przez rockarolla_. Z kolei stylizacja Najki jest chyba autorstwa GirlEweliny, natomiast Soxo_ ubrala Najka.
    Ale co do nikogo nie jestem pewna xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście sugerowałam się waszymi stylami, więc jak specjalnie zmieniliście style to będzie mi przykro :p

      Usuń
  7. Fajny dział! Ale odgadnięcie mimo wszystko jest bardzo trudne ;P
    GirlEwelina- Rockarolla_
    Rockarolla_- Najka.
    Cherry9713- WspanialyNick
    WspanialyNick- Soxo_
    Najka.- GirlEwelina
    Soxo_- Cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. GrilEweina- Rockarolla
    2. Rockarolla-Najka.
    3. Cherry9713- Soxo_
    4. WspanialyNick- Cherry9713
    5. Najka.-WspanialyNick
    6. Soxo_-GirlEwelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Soxo na pewno została ubrana przez Najkę i w zasadzie tylko tego jestem pewna XD reszty nie strzelam, zabawa super, ale jednak wydaje mi się trochę za trudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najkę stylizował GirlEwelina

      Usuń
    2. WspaniałegoNicka stylizowała Cherry.
      Wiśnię WspaniałyNick albo Rockarolla... nie wiem :/
      RockaRollę - Soxo
      a GirlEwelinę - Rocka albo Nick...
      ale w tych co wybrałam po dwie osoby skłaniam się ku tych, które wymieniłam pierwsze.

      Usuń
    3. Hahah, już mamy pomysł aby ułatwić Wam zadanie, ale to w następnym poście B)

      Usuń
    4. Posty z tej serii beda pojawiac sie co tydzien?

      Usuń
    5. Póki co, tak planujemy. ;D

      Usuń
    6. Wiśnię jednak stylizował Wiktor. Najkę WspaniałyNick. a GirlEwelinę Rocka. reszta bez zmian.

      Usuń
  11. Wow superowy pomysł :)
    Osoba - kto stylizował
    GirlEwelina - Cherry
    Rockarolla - WspanialyNick
    Cherry - Rockarolla
    WspaniałyNick - Soxo
    Najka - GirlEwelina
    Soxo - Najka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno...
      Lepiej by było, gdyby opisy były z czasownikami w formie bezokolicznikowej lub bezosobowej. Według mnie przyjemniej by się to czytało :)

      Usuń
    2. Weźmiemy pod uwagę ;)

      Usuń
  12. GirlEwelina - Cherry9713
    Rockarolla - WspanialyNick
    Cherry9713- GirlEwelina
    WspaniałyNick - Rockarolla
    Najka-Soxo
    Soxo- Najka

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudne to! :D ale ciekawa zabawa. Moje typy:

    1. Girl-> stylizowana przez soxo
    2. Rocka-> stylizowana przez Nicka
    3. Cherry -> stylizowana przez rockarolle
    4. Nick -> stylizowany przez najke
    5. Najka -> stylizowana przez girleweline
    6. Soxo -> stylizowana przez cherry

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.GirlEwelina-stylizowany przez Rockkarolla_
    2.Rockkarolla_-stylizowana przez WspanialyNick
    3.WspanialyNick-stylizowany przez cherry9713
    4.Najka-stylizowana przez
    Soxo_
    5.Soxo_-stylizowana przez GirlEwelina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja girleweliny- nie rozumiem tych rękawiczek tak dodanych i buty też bym zmienił. i te usta jejku, jego doll jest brzydka
    stylizacja rockarolli- to jest jakas jedna wielka tragedia, nie wiem kto robil ta stylizacje, ale masakra jakas
    stylizacja cherry- te ramiona... i te kabarety, hahahahhaha ogółem to kolejna tragedia
    stylizacja nicka- jedyne co tu się broni jest twarz i dobor kolorystyczne, dobrane ubrania nie pasuja do siebie
    stylizacja najki- dzins modny w tym roku, ale bez przesady, to jest masakra ona wygląda tandetnie
    stylizacja soxo- smieje się, bo to jest takie zle hahhahaah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszystkie robił WspanialyNick :/

      Usuń
    2. Ej ale serio musisz taki komentarz pisać z anonima? Bez przesady, przecież nikt Cię nie zje za to, że masz własny gust i coś Ci się nie podoba, spokojnie :P

      Usuń
    3. Ja bym mogła zjeść:* czarny kot mi dziś uciekł i nie będzie obiadu :<

      Usuń
    4. Szkoda, że pojawiają się tutaj takie komentarze, a już tym bardziej od Ciebie.

      Usuń
    5. Nie wiem do kogo nawiązuje Niehejter, ale jeżeli do mnie to przykro mi, nie gadam z Anonimowymi:)

      Usuń
    6. Rockarolla, oczywiście, że nie do Ciebie. Miałem na myśli osobę "SCZEROŚĆBOLI".

      Usuń
  16. 1. GirlEwelina - wystylizowany przez Soxo_
    2. rockarolla_ - wystylizowana przez Wspaniałynick
    3. Cherry9713 - wystylizowana przez rockarolla_
    4. WspanialyNick - wystylizowany przez GirlEwelina
    5. Najka. - wystylizowana przez Cherry9713
    6. Soxo_ - wystylizowana przez Najka.

    Ciekawa gra, ale bardzo trudny orzech do zgryzienia, i im dłużej się zastanawiasz tym mniej wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł. Przychodzę do Was jako anonimowy niehejter, mam nadzieję, że zagoszczę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój pomysł na anonimową niehejtowość również jest ciekawy :) Milo nam! Także mamy nadzieję, ze zostaniesz z nami :)

      Usuń
  18. girlewelina wystylizowana przez cherry,rocka przez soxo,cherry przez rocka,nick przez girlewelina,najka przez nicka,soxo przez najkę.....w pewnym momencie zaczynałam się gubić xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń