2018/03/23

Sposób na Weekly Superstar Gift

Kolejnym prezentem dla osób ze statusem Superstar są sportowe buty ze sklepu Active.
Soxo od razu stwierdziła, że buty są dla niej koszmarne i nawet po wystylizowaniu zdania nie zmieniła, ja natomiast mam do nich ambiwalentny stosunek. Z jednej strony podoba mi się ich kolorystyka, a z drugiej ich fason i wykonanie nie powala. Nie jestem też fanką sportowych butów na Stardoll i mało kiedy takowe wykorzystuje. Mimo to zdecydowałam się dzisiaj Wam pokazać moje dwie stylizacje, ponieważ nie mogłam się zdecydować, którą z nich mam opublikować ;) W obu wykorzystałam tą samą nerkę, ponieważ dużym problem w stylizacji miałam ze znalezieniem podobnego zielonego koloru i jedynie z tą nerką udało mi się to zgrać.
Dajcie znać czy stylizacje Wam się podobają :)

1. czapka - Active, okulary - Antidote, t-shirt - YH, wisiorek - No Name, torba - Vinyl, zegarek - Epiphany, spodnie - Vinyl, skarpetki - Vinyl, buty - Active
2. okulary - PPQ, golf - Mr., kurtka - Antidote, nerka - Windows of the World, spodnie - Special Offer, skarpetki - Callie's Picks, buty - Active
3. sukienka - Riviera, body - Balmain, nerka - Windows of the World, bransoletka - Archive, buty - Active

21 komentarzy:

  1. Wszystkie są świetne pomimo takich "ciężkich" butów do wystylizowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są koszmarne. Zamysł widzę podobny do mojego by wystylizować je do tej nerki, ale ostatecznie wylądowały w szafie i na pewno długo ich nie odkopię... Stylizacje bardzo mi się podobają. W drugiej zmieniłabym spodnie. Denerwują mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są brzydkie. Nie wyobrażam sobie, że miałabym je kiedykolwiek użyć. U Was stylizacje są fajne, ale kurde te buty wszystko niszczą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to na jak tak okropne buty to poradziłyście sobie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasze stylizacje są świetne. Szczególne, że musiałyście wykorzystać te brzydkie buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydkie te buty xd co do stylizacji to podoba mi się pierwsza i trzecia :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są mega słabe, ale stylizacje super, zwłaszcza pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że buty są okropne. Stylizacje nie powalają. Nerka w stylizacji Cherry wygląda komicznie (w pierwszej) przez co cała stylizacja traci jakiekolwiek dobre myśli u mnie. Druga natomiast cała do wymiany, nic nie pasuje. Outfit Soxo jest spoko, ale spodnie są fee.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są super, a co do butów to zgadzam się z Soxo-są koszmarne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Soxo mi się jedynie podoba. Zgadzam się trochę z Kingą nerka wygląda źle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tego samego zdania co Aguuniek. Paskudne te buty i cięzko mi się przekonać do stylizacji :D Może bez nich, boso :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mi się wydaje, czy admini na te prezenty szczególnie upodobali sobie sklepy takie jak Active, Trials?
    Buty... No cóż. Słabe. Zupełnie odwrotnie jest jednak ze stylkami. Najbardziej ubóstwiam tę środkową <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie! Ale Active to już w szczególności. Może dlatego, że ludzie kupują tam najmniej? Nie wiem o co chodzi...

      Usuń
  15. Buty to masakra, propozycje całkiem niezłe, najlepsza druga, chociaż pierwsza też okej, mimo tych spodni, które totalnie nie są w moim stylu, bo wyglądają jak legginsy. W trzeciej podoba mi się połączenie tego tatuażu z sukienką, gdyby nie te paskudne buty można by zrobić z tego stylizację w fajnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są okropnie wykonane. Stylizacje są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza i trzecia są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 naj, stylizacje Cherry są nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecież te buty nadają się tylko do biegania albo chodzenia po górach. One w ogóle nie są przeznaczone do takich zwykłych stylówek. Najlepsza pierwsza.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń