2018/04/22

Dobry projektant - linda-anjinha2

Hej! Lubicie rude włosy? Jeśli tak, to przedstawiam Wam linda-anjinha2.









Z jej prezentacji wynika, że posiada jeszcze 2 konta: LindaBaronesa1 i CarolDiva25. Na każdym zajmuje się projektowaniem włosów - głównie rudych! Ceny za projekt są różne, od 89-do 178 za całość. Uważam, że niektóre z jej prac są naprawdę super wykonane. Najbardziej podobają mi się warkocze i dredy.
Sami zobaczcie: (projekty z jej trzech kont)





























Przypadło Wam coś do gustu? Może udacie się na małe zakupy?
Czekam na Wasze komentarze :)


14 komentarzy:

  1. Niektóre mi się bardzo podobają. Raczej kupuję tylko czarne lub kolorowe, ale może się skuszę na rudą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Często spotykam ją na stardoll, projekty piękne, a rude włosy uwielbiam. Mimo to nie posiadam żadnych xd Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jej doll prezentują się świetnie, natomiast na naszej lalce- koszmar! Miałam jej parę projektów i zawsze było tak samo. Zdecydowanie odradzam kupowanie od tej projektantki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy co? Nie pasują do doll?

      Usuń
    2. Nie pasują i miałam wrażenie, że całkiem inaczej wyglądają.

      Usuń
  4. Bardzo ładne. Mi najbardziej podobają się te z niebieską chustką(?).
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe projekty, aczkolwiek niektóre wydają mi się sztuczne i przekombinowane. Tak jakoś :v
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  6. Te krótkie, czarne włosy są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogą być, ale jakoś tak nie powalają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne włoski :)

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dredy oraz burza loków wyglądają super. ;) Reszta nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń