2018/04/16

METAMORFOZA: CALLMESHADY98

No elo! Wybaczcie mi nieobecność w zeszłym tygodniu, ale po prostu zepsuł mi się komputer i niestety nie miałam możliwości przygotowania dla Was metamorfozy. Dziś jednak powracam z przemianą Callmeshady98 i mam nadzieję, że w najbliższym czasie niespodzianek tego typu już nie będzie :D 



PRZED: Nie mam za bardzo czego oceniać. Trzy ładnie wyglądające ze sobą elementy. Dodałabym jakąś narzutkę, albo chociaż marynarkę do ręki. Twarz doll jest śliczna. Tutaj nie zmieniałabym absolutnie niczego. Taka ładna, słodka nastolatka :)

PO: Odebrałam dollce jej niewinność jakkolwiek to brzmi xD Jeans, skóry, ciemne włosy i okulary zrobiły z Callmeshady zbuntowaną nastolatkę. Makijaż zrobiłam pod kolor fryzury, zmieniłam też usta i brwi. 


Jak zwykle czekam na Wasze opinie :)
 

16 komentarzy:

  1. Dollka naprawdę jest prześliczna. A co do metamorfozy, nawet nie będę się produkować - jak zawsze świetnie ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu się rozpisywać: wspaniale. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja po jest świetna :) stylizacja przed nie podoba mi się jest trochę pusta,brakuje biżuterii i narzutki....co do makijażu to twarz przed jest bardzo ładna,zaś po nie podoba mi się ta biała kreska,ale ogólnie jest ładnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani "przed" ani "po". Jakoś nie czuję tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za metamorfozę :D
    Ogólnie stylizacja przed jest robiona na szybko, więc śmiechłam jak się tutaj pojawiła akurat ona xDD Po bardzo mi się podoba, również mój styl :D

    Makijaż niestety nie przypadł mi do gustu, wolę moją Doll przed :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylówka po jest fajna ;) a twarz wygląda bosko zarówno przed jak i po

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarz przed jest ładna, ale nie do końca rozumiem jej ułożenie XD
    twarz po jest średnia.
    Stylizacja po znacznie lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twój styl więc zdecydowanie bardziej podoba mi się stylizacja po :D twarz doll jest ładna zarówno przed jak i po zmianach

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest tylko dodatkiem, jak już zdążyłam obczaić i znowu w tym wypadku podoba mi się wersja "przed", ale stylizacja "po" to cudo! Mega mi się podoba <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja zdecydowanie po :) Twarz podoba mi się za to w obu wersjach, chociaż mam wrażenie, że w "przed" usta są troszeczkę za duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem co to za moda na te napompowane usta - jak u glonojada jakiegoś xD

      martusia-16

      Usuń
  11. Stylizacja i twarz bardziej podobają mi się przed

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja po. Twarz również. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja po prezentuje sie zdecydowanie lepiej, twarz podoba mi sie chyba troche bardziej przed, ale po tez jest ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja i przed i po, twarz i makijaż podoba mi się bardzo przed :)

    OdpowiedzUsuń