2018/04/23

METAMORFOZA: MARTA32222

Siemson! Dzisiaj zajęłam się przemianą Marty32222. Efekty oceńcie sami: 



PRZED: Fajna stylka, nie mam za bardzo się do czego przyczepić, bo wszystko mi się podoba. Śliczna twarz. Szkoda, że makijaż oka jest gotowcem ze stardesign, bo gdyby takie cudo można było wykonać z kosmetyków z salonu to uznałabym, że nic tego nie przebije i w ogóle metamorfoza jest tu całkowicie zbędna.

PO: Chciałam zrobić coś na pół eleganckiego, na pół luzackiego. Żółty kolor był myślą przewodnią, chociaż gdybym nie dodała czerni to nie byłabym sobą. Idąc tym tropem zmieniłam też kolor włosów. Początkowo miał być jasny róż, ale rzadko widzę Twoją dollkę w czerni, więc nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić z niej czarnulki :D 


I jak tym razem wypadła metamorfoza?
 

18 komentarzy:

  1. stylizacja po jest bardzo ładna tylko ja bym wywaliła ten daszek :d stylizacja przed mi się nie podoba,nerka i buty nie pasują,poza tym brakuje tu narzutki i jakiejś biżuterii,jeśli chodzi o makijaż to w tym po jedyne co mi się nie podoba to kolor ust,jeśli chodzi o makijaż przed to tak jak sama napisałaś jest zrobiony z gotowego projektu,więc trudno to ocenić,poza tym przyczepie się do brwi,są zdecydowanie za ciemne do tych blond włosów

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, miło dojrzeć własny projekt makijażu wśród czytelników bloga! Doll przed chyba badziej mi się podoba, ale za to stylizacja po skradła moje serce. Wywaliłabym jednak ten daszek i byłoby idealnie. ʕ༼◕ ౪ ◕✿༽ʔ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt jest świetny, a więc będę korzystać jak najdłużej!

      Usuń
  3. Obie stylizacje są super,chociaż też pozbyłabym się tego daszka. Twarz podoba mi się również w obu wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejsza stylizacja po przebiła wszystko. Idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno twarz, jak i stylizacja po są po prostu nieziemskie! Przed doll też wygląda nieźle, ale nie do końca podoba mi się twarz (za dużo różu)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, bombowo! Kocham tą stylizację i twarz! Ohhh rozpływam się!!! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa makijaże jak dla mnie są kiepskie. :(
    Natomiast stylizacja po wygląda super! Mimo, że nie byłam pierwotnie przekonana do połączenia kurtki z bluzą, przyznaję, że się myliłam. Fajnie to wygląda. :)
    Przed - szału nie ma, dupy nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie mi się niezbyt podobają. W pierwszej rażą mnie te buty i nerka, a druga wydaje się jakaś przekombinowana i za dużo się dzieje jak dla mnie.

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli mam wybrać makijaż to lepszy jest ten po metamorfozie, żaden jeden nie zachwycił mnie jakoś mocno. Przed te brwi wyglądają strasznie do tych włosów.
    Stylizacja po jest idealna, serio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż po w ogóle do mnie nie przemawia, zwłaszcza żółty kolor na ustach. Jeśli chodzi o stylizację, to dla mnie za dużo tego wszystkiego; mimo tego, że koszula sama w sobie jest bardzo fajna, to zrezygnowałabym z niej na rzecz czegoś krótszego; po prostu dla mnie, ta długość źle współpracuje z długością swetra. Jeśli chodzi o stylkę przed, no cóż, nic ciekawego, taki miszmasz, totalnie bez pomysłu, a fajne spodnie nie zrobią stylki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zrezygnować z koszuli. Sweter z koszulą stanowi jeden ciuszek.

      Usuń
  11. Świetna metamorfoza! Razi mnie tylko ta szminka "po", zupełnie mi nie podchodzi. Ale poza tym, jest wprost idealnie <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń