2018/05/22

Stylizacja #1

14 komentarzy:

  1. Jaką ty masz piękną twarz!!! Zakochałem się

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest fajna,ale te spodnie są koszmarne :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi w niej nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zła, ale nie do końca mi się podoba. Może to przez ten szal, którego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie kurtka + spodnie + sandałki. Resztę bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie szala z kurtką, ogólnie mi się podoba.
    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna. Jakoś nic mi tu nie pasuje. Użyła bym tych rzeczy osobno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawy jak te okulary trzymają się na tym czupiradle podczas wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, zdecydowanie lepsza niż pokazana tu ostatnio! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że jest taka, nie wiem, szeroka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń