2018/06/24

Dobry projektant - iloveyoubaby014

Cześć wszystkim! 


Dzisiejszą projektantką jest iloveyoubaby014. Pochodzi ona z Grecji i swoją przygodę na Stardoll zaczęła w 2014 roku. Wielokrotnie zwyciężała w konkursie Gorącej Fryzury, choć niewiele ma na swoim koncie projektów. 





Niestety nie znalazłam cen za wszystkie projekty, ale np. za włoski z 2 zdjęcia zapłacimy 150 stardollarów. Jak dla mnie cena jest odpowiednia oraz całkiem przyjemnie i ładnie wykonana fryzurka.











Co sądzicie o projektantce? Podobają Wam się projekty?
Czekam na Wasze komentarze! (:

11 komentarzy:

  1. Ja mam jakąś jej fryzurę :D Usta doll niczym Goldewskie, ble

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę najpierw przykuły usta. Ale widzę, że nie tylko mi się nie podobają.
    Podoba mi się tylko druga i czwarta fryzura.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 fryzura jest śliczna! Reszta jest słaba, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest brzydka!
    Fryzury też mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę że nie tylko jak nie mogłam się zupełnie skupić na projektach przez te usta. Brrr! Podobają mi się te krótkie, czarne włoski ;3

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie czarne włosy są super! Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za wary lodziary ;O
    Chyba nie stanę się jej fanką, chociaż niektóre fryzury są ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te usta rzeczywiście wyglądają strasznie :D
    Co do fryzuyr to takie sobie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się co do ust :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się jej projekty

    OdpowiedzUsuń