2018/06/23

Oceny Apartamentów

aagicja


Widać, że dopiero zaczynasz przygodę, ale wg mnie już na tym początkowym etapie idzie Ci świetnie. Pomieszałaś te "tańsze" rzeczy z droższymi i lepiej wykonanymi, ale to nie znaczy, że jest źle. Podoba mi się ta część ze stołem i drabinką, a także z siedziskiem przy którym stoi duży kwiat. Lubię rośliny we wnętrzach, to pewnie dlatego. Ten podzielnik nie wygląda zbyt fajnie, wnętrze nie stanowi spójności, więc fajnie byłoby dorzucić coś, co będzie łączyło te dwa jakby osobne pomieszczenia w całość. Warto również zmniejszyć ilość tych małych elementów, które wprowadzają chaos. Z pewnością, gdy zgromadzisz fundusze to lepiej zagospodarujesz ten pokój, wszystko wymaga czasu.
Moja ocena: 2/5

_Charmed_Girl_


Podoba mi się jak wykorzystałaś ten ogromy pokój. Przejścia są spójne, panuje minimalizm. Generalnie można by jeszcze trochę je ożywić dodając drobinę więcej roślin :) Najlepszy element stanowi kuchenna część - niby prosto, ale ze świetnym efektem. Zastanawiam się czego brakuje mi po lewej stronie. Macie jakieś pomysły? 
Moja ocena: 4,5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?
Proszę o dokładny nick osoby, która zgłosiła się w kolejce (Marta32222), a Stardoll nie wyszukuje konta, przez co nie mogę dokonać oceny.

15 komentarzy:

  1. Kurczę, nie lubię takich dużych pokojów. Bardzo trudno moim zdaniem o to, żeby wyglądały dobrze xD Szczególnie z daleka. W pierwszym apartamencie moim zdaniem panuje zupełny chaos. W drugim bardzo podoba mi się prawa strona pokoju. Ta jadalnia jest świetnie zrobiona :D Uważam, że te zielone akcenty w postaci roślinek wyglądają cudnie.

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze wnętrze mi się nie podoba, meble wyglądają nieproporcjonalnie do siebie, wydaje mi się puste, mimo sporej ilości mebli.

    Co do wnętrza Charmed, powiem tylko, że widziałem o wiele lepsze aranżacje w jej wykonaniu, to nie jest najgorsze, ale jakoś mnie nie powala. Wiem, że stać ją na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pierwszego wnętrza mam mieszane uczucia. Stół wydaje mi się nieproporcjonalnie duży. Do tego jak dla mnie jest zdecydowanie za dużo drobiazgów i to w głównej mierze nie pasujących do siebie. Mamy matrioszki, kaczkę, słonia, drabinę, kawałek muru i znak peronu. Trochę mieszaniec. Sama mam problem ze stworzeniem ,,głębi'' wnętrza ale tu też jej nie widzę.

    Drugie wnętrze jest z mojej ulubionej kolorystyce: biel + odcienie szarości. (Sama w takich odcieniach zrobiłam pokój jednak w porównaniu z tym wypada bardzo słabo)
    Wnętrze jest po porostu śliczne. Zachowana proporcja, elementów jest dużo ale nie za dużo. Oraz wszystko się pięknie ze sobą łączy.
    Nie wiem czy dodanie czegoś po lewej stronie to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi pokój jest bardzo ładny tylko przydałoby sie tam trochę roślinek żeby go jednak ożywić, w pierwszym panuje chaos i ogólnie pokój jest niedokończony

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój nick to marta32222 - ja też nie mogę Cię odwiedzić, nie wiem o co chodzi :(

    Pierwsze wnętrze jest, no brzydkie.. Rozumiem, że dopiero zaczynasz, więc nie ocenię tego wnętrza.

    Drugie jest bardzo ładne, ale brakuje mi roślin, tak jak napisałaś. Nie można sie do niczego przyczepić, jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odwiedź mnie, bo niestety nadal mi Ciebie nie wyszukuje, nie wiem co jest grane :/

      Usuń
    2. a nie macie siebie w zablokowanych? :) stardollowy10

      Usuń
    3. bo teraz jest tak, że w ogóle nie da się wejść do apartamentu zablokowanej dollki

      Usuń
    4. No ja tez nie mogę Cie odwiedzić, nie mam nikogo zablokowane.

      Usuń
    5. To w takim razie niech Kaja sprawdzi u siebie. :)

      Usuń
  6. Pierwszy pokój mi się nie podoba, natomiast drugi - cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy nie jest tak bardzo zły, do poprawy, ale nie najgorszy.
    Drugi jest ładny, ale trochę ponury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy to w zasadzie nie ma czego oceniać- ot zwykły pokój nowicjusza.

    Drugi jest bardzo dobry, ale jednak brakuje mi tu czegoś. Terarrium po lewej stronie, które wykonała autorka jest mistrzostwem świata. Ogólnie ja bym pokombinowała jeszcze z jakimś dywanem, albo wykładziną (zwłaszcza przy kanapie w środkowej części) i może jeszcze trochę ze światłocieniem i coś z dodatkami. Bardzo podoba mi się utrzymana kolorystyka mebli.

    U mnie cała masa pokoi jest w budowie xD

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń