2018/06/14

Sposób na Weekly Superstar Gift


Znowu widzimy się w tej serii postów - w końcu! Prezenty przez tak długi czas były brzydkie lub nieprzydatne, że zarówno mi jak i Soxo nie chciało się tworzyć z nimi stylizacji na siłę.
W tamtym tygodniu dostaliśmy czarne buty z Fallen Angel, w bardzo modnym ostatnio fasonie. Osobiście byłam zachwycona, bo sama je chciałam kupić, a Soxo cóż, wręcz przeciwnie. Na tyle co zdążyłam poznać Wasz gust myślę, że większość podziela jej zdanie :D W każdym razie wydaję mi się, że warto było odebrać ten prezent, bo buty mimo oryginalnego kroju są dosyć uniwersalne i sprawdzą się w wielu stylizacjach.
W tym tygodniu admini uraczyli nas złotą opaską w kształcie węża z Epiphany. Jest ładnie wykonana, nie można jej tego odmówić, mimo tego moją reakcją na nią było "meh". Największą wadą opaski jest to, że trafia do Salonu Piękności. Wątpię żebym kiedykolwiek użyła jej ponownie, ale wiecie - nigdy nie mów nigdy ;) Mamy nadzieję, że nasze stylizacje Wam się spodobają, dajcie znać co o nich myślicie oraz napiszcie co sądzicie o zaprezentowanych dzisiaj ss giftach :)



Soxo_: Kolczyki Pet a Porter choker - Fallen Angel top - Special Offer narzutka Voile pasek Saint Laurent spidnie LE torebka PPQ
cherry9713: Kolczyki - Miss Sixty, pasek + choker - Decades, golf - Callie's Picks, bluzka(sukienka) - Special Offer, spódnica - Dior Couture, torebka - Archive, rajstopy - Voile + Vinyl, buty - Fallen Angel


Korona - Dolce&Gabbana, kolczyki - Rio + Pet a Porter, naszyjnik - PPQ, sukienka - Voile, naszyjnik na sukience - Rio, bransoletki - WOTW, spódnica - Film Theory, buty - Special Offer


1. kolczyki - Voile x2, choker - MS.TQ + Pretty n' Love + Runway, top(kombinezon) - Runway, wąż - Film Theory, pasek(opaska) - Epiphany, spodnie - Young Hollywppd, torebka - Fendi, bransoletka - Voile
2. kolczyki - Subcouture, choker - MS.TQ, marynarka - Decades, pasek - Rio + (opaska) Epiphany, spodnie - Young Hollywood, torebka - Voile




13 komentarzy:

  1. buty są super, ale szkoda, że kupiłam je wcześniej, bo teraz mam dwie pary. Stylizacje z nimi są spoko, podoba mi się połączenie tej sukienki z butami u Wiśni, świetnie pasuje do siebie ten materiał. Stylizacja Soxo z opaską jest super! Poszalałaś, mimo, że nie jestem przekonana do takich klimatów, to bardzo fajnie się na nią (stylizację) patrzy.
    Wiśnia widzę, że chciałaś być Voldemortem, stąd ta Nagini owinięta na Tobie, ale kurde... musiałabyś usunąć sobie nos XD. A tak serio super! Początkowo myślałam, że spodnie z górą tworzą kombinezon w tej stylizacji z wężem, dopiero potem ogarnęłam, że spodnie są oddzielnie, super się to zgrywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczy mi się nie podobają,jeśli chodzi o stylizacje to z butami bardziej przypadła mi do gustu Soxo,zaś jeśli chodzi o te z opaską to tutaj jednak podobają mi się stylizacje Cherry

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie zostanę fanką tych butów. Pomysł na nie był spoko, ale nie podoba mi się ich wykonanie.
    Opaska jest ok , ale przez to, że jest z salonu to wątpię, że jej użyję. Co do stylizacji to te z butami podobają mi się obie tak samo, ale z opaską wybieram zdecydowanie te od Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mi się nie podobają przez te "skrzydełka" czy co to jest. A opaska nawet fajna ale trafia do salonu to źle. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spodobały mi się te buty, opaska mniej. Paradoksalnie podobają mi się oba outfity cherry z użyciem opaski, natomiast ten z użyciem butów ani trochę, jest zbyt przekombinowany jak dla mnie. Soxo jak zwykle udowodniła, że jak już mi się wydaje, że nie da się wepchnąć więcej biżuterii do jednego zestawu, to ona jest w stanie zbić mnie z pantałyku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie odniosłam wrażenia, żebym przesadzała z biżuterią w swoich stylkach ;)

      Usuń
  6. Buty brzydkie, ale opaska ładna, choć mało przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde, mega podoba mi się zastosowanie tej opaski jako paska C: Co do bucików - bardzo się z nich ucieszyłam :D Należę chyba do tych nielicznych, których się podobają x"D

    Renesmeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hands down, stylizacje wyszły obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Odebrałam oba prezenty, bo za darmoXD Ale wątpię, że kiedykolwiek je wykorzystam. Buty nie są w moim stylu, a wąż idzie salonu piękności, więc wielki minus.
    Ze stylizacji z butami - podobają mi się obie, ale w stylce Soxo wywaliłabym ten choker i zmieniła torebkę.
    A z wężem - obie Cherry mnie rozwaliły, są niesamowite! U Soxo nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mi się nie podobają, opaska mi się podoba, ale jej nie użyję, bo jest w salonie :P
    Stylizację obłędne.

    OdpowiedzUsuń