2018/07/22

Dobry projektant - AileePunk i Opal.

Cześć wszystkim! Jak Wam mija niedziela? U mnie bardzo leniwie, ale o to przecież chodzi :D

Dziś przychodzę do Was z dwiema projektantkami - AileePunk Opal.. Z tego co zauważyłam i po ilości projektów jakie mają, wydaje mi się, że dopiero zaczynają swoją przygodę ze stardesign Hair. Jeśli się mylę, poprawcie mnie :)






Zacznijmy od AileePunk. Na Stradoll jest od 2013 roku, pochodzi z Turcji i ma 30 lat. Posiada kilka statuetek z wygranej w Gorącej Fryzurze. Ceny w jej bazarze za włosy wahają się od 176 do 445 stardollarów. Poniżej przedstawiam Wam jej projekty:


 


Drugą projektantką jest Opal.. Na Stardoll jest od 2017 roku, ma 20 lat i pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Ceny za jej projekty wahają się między 267 a 356 stardollarów.

Poniżej znajdują się jej projekty:







Co sądzicie o dziewczynach i ich twórczości? Kupicie coś?
Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego dnia :) 

9 komentarzy:

  1. Opal. 2 projekt jest fajny stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się 3 fryzura AileePunk oraz 1 i 2 Opal.
    Jednak nie wydaje mi się, że ceny są adekwatne do jakości. Fryzury są fajne - sama czegoś takiego bym nie zrobiła - jednak ceny są dość wysokie.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tyle pieniędzy można kupić duzo lepsze projekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie są złe, ale drogie :D
    (cebuula)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie drogie, nigdy bym nie dała tyle za włosy... Poza tym nawet, nawet są te wigi, no ale drogie, jak już wspomniałam i raczej bym w takich nie chodziła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre są naprawdę świetne. :)

    OdpowiedzUsuń