2018/07/09

makijaż


Jak Wam się podoba? :)

21 komentarzy:

  1. Po prostu piękny. Delikatny i wyraźny jednocześnie a te perełki dodają mu uroku. Gdybym tylko miała taki talent do robienia makijaży na stardoll...
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekt, choć osobiście widziałabym inny kolor tęczówki. Plus mam pytanie: policzki malujesz sama? Bo odnoszę wrażenie że to cienie z transform, ale mogę sie mylić

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za te kości policzkowe <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ałaa, to cienie z transform :( następnym razem postaram się bardziej!

      Usuń
    2. Upss...ale się zbłaźniłem, lecę je kupić... Nie zmienia to faktu, że oczy są piękne:)

      Usuń
  4. lol, laska ja Ci daje haslo chyba a Ty robisz ze mnie taka dupeczke

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, zresztą jak zawsze :D Do tych oczu każdy makijaż jest super. Na moich nie umiem nic zrobić ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziu jakie piękne! A ten tatuaż to chyba dla mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) A te kolorki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, nie przesadzony :)
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, żałuję, że nie umiem się tak malować :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie wykonany, ale te kolory razem jakoś średnio jak dla mnie, może dlatego, że na ciemnej doll.

    OdpowiedzUsuń