2018/08/26

Dobry projektant - DiaryOfDreams

Cześć! Co tam u Was słychać? Zakupy udane po nowym LE i Anti? Ja kupiłam prawie wszystko co chciałam. :D
A dziś niedziela, więc przychodzę do Was z kolejną projektantką, tym razem jest to - DiaryOfDreams









Pochodzi ona z Gabonu i na Stardoll jest z nami od 2013 roku. Aktualnie znajduje się w Top9 najbardziej sprzedających się projektów. Ceny za jej włosy wahają się od 64 do około 200 stardollarów. Poniżej zamieszczam tylko kilka jej projektów, dostępnych i usuniętych. Jeśli jesteście zainteresowani wszystkimi, zapraszam do jej apartamentu. :)

























Co sądzicie o jej projektach? Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego dnia :) 

5 komentarzy:

  1. Uważam, że to bardzo dobra propozycja dla czarnoskórych dollek, ale i nie tylko :) Niektóre włosy są gorzej wykonane i mi się nie podobają, ale niektóre z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładna ma te włosy, ale twarz odstrasza :S

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne projekty, zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll jest mocno przerysowana, włosy momentami też, ale chyba pierwszy raz coś takiego mi się podoba. Genialne! <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń