Obserwatorzy

12 sierpnia 2018

Dobry projektant - Fyusha

Cześć wszystkim! 
Dzisiejszą projektantką jest Fyusha. Na Stardoll jest z nami od 2010 roku, pochodzi z Rosji i ma 25 lat. 








Swoją karierę na Stradoll zapoczątkowała tworzeniem litów, butów w Stardesign Jewelry. Niestety, nie wiem ile kosztowały one w tamtych latach. Dziś są uznawane za kicz, nikt ich już nie używa.
Aktualnie zajmuje się projektowaniem włosów. Na swoim koncie ma kilka udanych projektów, jak i mniej. Mimo to uważam, że dziewczyna ma talent. Ceny za włosy są od 178 sds w wyż.
Poniżej zamieszczam jej aktualne projekty za włosy oraz starsze. Zobaczcie również jej kolorowe butki! Życzę miłego oglądania.




















____

















Co sądzicie o jej projektach? Podbiły Wasze serca, czy wręcz przeciwnie?
Komentujcie! I życzę Wam miłego dnia <3 

19 komentarzy:

  1. Na stardoll są projektanci z dużo lepszymi projektami. Szczerze to odnoszę wrażenie, że ostatnio wybierasz tych słabych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Ostatnio wybiera słabych projektantów? Wybierz etykietę "dobry projektant" i zobacz poprzednie posty. Jeśli dla Ciebie to są słabi projektanci to ja nie mam pytań... Ostatni projektant, który może trochę odstawał od reszty był 6 tygodni temu, chociaż i tak myślę, że kilka fryzur miał super.

      Usuń
    2. Sorry, ale dla mnie naprawdę są to słabe projekty, spotykam ostatnio ludzi z dużo lepszymi. Dobra, fajnie Tobie się oni podobali i Cię usatysfakcjonowali, ale mnie nie i mam prawo to powiedzieć. A skoro tak jak napisałaś nizej pierwsze projekty były początkami to dlatego nie napisał o tym autor posta? Why?

      Usuń
    3. A raczej nie określił autor które to które.

      Usuń
    4. No bez jaj, włosy z poprzednich kilku postów przecież wyglądają zajebiście realistycznie XD Ja np nie wyobrażam sobie jeszcze większego levelu wtajemniczenia w projektowaniu, ale ok, nie podoba Ci się - ma prawo. Tylko z chęcią zobaczyłabym projektantów o których mówisz, podeślij nicki, a Wera2222 mogłaby zrobić o nich post i zaprezentować jeszcze szerszej publiczności :)

      Usuń
    5. Przypuszczam, że autorka posta nie napisała, że pierwsze włosy to początki dlatego, bo po prostu o tym nie wiedziała :) Projektantka nigdzie takich informacji w swojej prezentacji nie zawarła. Możemy się tylko domyślać. Ma co prawda zakładkę z "bardzo starymi projektami", ale Wera2222 ich tutaj nie pokazała. Te wydają mi się niewiele młodsze od nich patrząc na jej obecnego skilla.

      Usuń
    6. Nie jestem od podawania Wam projektantów "na tacy", so sorry.

      Usuń
    7. Serio tak to odbierasz? Smutne.

      Usuń
  2. 2 ostatnie jej włosy są super, ale reszta to dramat. Nie widzę w niej talentu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Te włosy są brzydkie. I jeszcza ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko te czarne fryzury mi się podobają, reszta jest niestety słaba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre projekty są fajne, a niektóre tragiczne. Butki na pewno wymagały trochę wysiłku przy tworzeniu, ale nie oszukujmy się - na nodze doll wyglądałyby sztucznie więc raczej obecnie większość ludzi nie byłaby zainteresowana ich zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze czarne fryzury górą! Reszta fryzur jest słabo wykonana, ale jak przypuszczam to były jej pierwsze, dlatego fajnie jest widzieć progres projektantki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w przedostatnich czarnych włosach totalnie widzę doll Rockarolli! ;P

      Usuń
    2. Ja ją widzę bardziej w tych krótszych, 3 od końca, bo są bardziej takie "wamirowe" (?) ahahhahah
      Rocka teraz nie masz wyboru, musisz je kupić! W sumie ja też może sobie w nie zainwestuję hmmm

      Usuń
    3. Haha :D a znając życie to pewnie są już niedostępne :D

      Usuń
  7. Ojaa, pamiętam ten szał na lity, kiedy w starbazarze były po 600sd lekko i projektanci wzięli się za robotę. ;) Kolorowe włosy faktycznie wyglądają na stare, tak jak i buty, co oczywiste. Czarne włosy wypadają tutaj super.

    OdpowiedzUsuń