2018/08/06

Hot or Not

 



lalka566



Ojej, co tu się zadziało. ;) Nic mi do siebie nie pasuje, ani fakturami, ani kolorami, totalny miszmasz. Buty i nerkę wyrzuciłabym w pierwszej kolejności. NOT

Faktycznie, stylizacja zbyt pomieszana. Myślę, że sponie z bluzą i topem można byłoby połączyć jakimiś pasującymi dodatkami. Niestety te buty i nerka wprowadzają tutaj największe zamieszanie. NOT 












 szarni.




Szczerze mówiąc tło nie pozwala mi się skupić na stylizacji. Mimo tego uważam, że metaliczny top fajnie współgra ze spodniami. Dorzuciłabym klasyczną jednokolorową kopertówkę. HOT/NOT


Mnie nie bardzo przekonuje ta stylizacja, choć faktycznie połączenie topu ze spodniami uważam za udane. Według mnie doll poprzez połączenie tych spodni z narzutką jest całkiem pozbawiona sylwetki. Zmieniłabym spodnie na bardziej dopasowane, bądź narzutkę na coś do ręki, albo zakładanego "normalnie". NOT






 




Chiiliin



 Ale rzęsy dają po oczach. ;o Zwykła prosta stylizacja jakich wiele. Nie podoba mi się tutaj torebka, reszta jest ok. HOT/NOT


Normalna stylizacja, bez szału,ale też bez większych wpadek. Zmieniłabym torebkę. Czy tylko ja uważam, że doll wygląda na chudą? :D HOT/NOT








 Za tydzień ocenimy: Faylor8, eema9, martusia16
 




9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia stylizacja wypada najlepiej,kopertówka tylko nie pasuje a tak to jest prosta i ładna,pozostałe dwie nie podobają mi się - nic tam do siebie nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.zgubiłyście myślnik w moim nicku xd

      martusia-16

      Usuń
    2. Sorki :D jak bede na kompie to poprawię

      Usuń
  3. Wpadłyście w najgorszym możliwym momencie XD
    Trzecia stylizacja jest całkiem ok, druga w sumie też, ale sprawia wrażenie za "szerokiej".

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, trzecia jest ok, a co do pierwszej to zgadzam się z wami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Góra mi się całkiem podoba. Ta nerka bluza i t-shirt mogły fajnie tworzyć sportową stylizację ale dół totalnie to zepsuł.
    2. Baza jest ładna i myślę, że wystarczyłoby się pozbyć tej kurtki
    3. Ta stylizacja spodobałaby mi się jakieś 8 lat temu. Teraz niestety jestem na nie. Doll faktycznie wygląda na wychudzoną przez te kontury na twarzy i szyi, które przypominają mega wystające kości

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Jest w sumie paskudna na pierwszy rzut oka, ale potem nabiera trochę sensu ta stylaXD Niewiem, ale jest coś, co mi się w niej podoba, ale idk, co. NOT+
    2. Fajna, ale taka zwykła no i brakuje torebki. Świetny pomysł na ten łańcuszek. Bardzo fajnie grają z całością te włosy, świetne są! Tutaj także NOT+
    3. Ta stylizacja prezentuje się najlepiej z przedstawionych tutaj. Byłaby idealna ze zmianą torebki. Faktycznie lalka wygląda na mega chudą, ale czemu? No i fakt twarz trochę przeraża :s Niemniej jednak HOT-

    OdpowiedzUsuń