2018/08/20

hot or not

 
Faylor8



Kurtka w połączeniu z tymi spodniami wygląda całkiem nieźle. Białą, klasyczną koszulkę też można jakoś przeżyć, chociaż polecałabym wymienić ją na krótszą. Według mnie te krzywo nałożone buty psują całą stylizację, są zbyt ciężkie i lepiej byłoby zastąpić je lżejszymi trampkami. Całość warto urozmaicić naszyjnikiem. NOT+.

Połączenie kurtki, spodni i butów to fajna baza, która z dobrymi dodatkami mogłaby ciekawie zagrać. Niestety całość psuje ta sukienka, która nie mam pojęcia co tutaj robi. Zamiast niej dałabym zwykły biały top i dopasowała parę akcesorii. NOT+






 eema9



Niby wszystko wygląda dobrze, ale czegoś mi tu brakuje. Dół jest bez zastrzeżeń - szpilki, spodnie, pasek - klasycznie i elegancko. Bluzka z okrytymi ramionami nadaje całej stylizacji innego charakteru, nie potrzebny jest tu żaden żakiet :) Dodałabym jakąś biżuterię i przede wszystkim torebkę! HOT/NOT.

Zwyczajna stylizacja, nie ma tutaj niczego interesującego. Brakuje dodatków, czegokolwiek co nadałoby życia temu lookowi. NOT+






 
 
 martusia-16


Stylizacja zupełnie nie w moim stylu, aczkolwiek wygląda interesująco. Koszula, sukienka i torebka bardzo ładnie razem wyglądają, buty też pasują, ale ja postawiłabym na coś lżejszego, Użyłaś małej ilości artykułów, ale myślę, że niczego tu nie brakuje. Gdybyś dodała więcej biżuterii to stylizacja byłaby zbyt przepełniona. HOT.

Uwielbiam biało-jeansowe looki i muszę przyznać, że ten jest naprawdę udany! Co tu dużo pisać, wszystko jest idealnie dopasowane, a kolor szminki podkręca całość. Bardzo mi się podoba. HOT

  Za tydzień ocenimy: aguuniek, Kto_chce_sok, dobrapogoda

12 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w looku martusia-16 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne HOT dla martusia-16! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziękował za ocenę :D choć chciałam inną stylizację zrobić do HoN ale jak już padło na tą to niech będzie i ta ;p pierwsza stylizacja mi się nie podoba,zostawiłabym kurtkę i spodnie i zmieniła bluzkę na jakąś krótką i buty wymieniła,bo te są za ciężkie,a przy okazji dodała torebkę i jakąś biżuterię,druga jest prosta,ładna ale brakuje torebki i jakiś kolczyków

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zgadzam się z ocenami, ostatnia stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam tak:
    1. Niezbyt mi się podoba, ta koszula kompletnie nie pasuje,a tych botów nie lubię
    2. Jest całkiem okej, brakuje faktycznie tylko jakiś dodatków
    3. Totalnie nie mój styl, niemniej hot :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie pierwsza się najlepiej prezentuje xD Tylko zmieniłabym te buty na białe szpilki i dodała białą torbę, wtedy były sztos!
    Druga też jest całkiem niezła, ale ta koszula to zepsuła. Zmiana jej na pewno wyglądałaby tu lepiej.
    A outfit Marty mi się ani trochę nie podoba:s sorka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami, choć w ostatniej wersji sporo rzeczy mi nie pasuje, ale to tylko ze względu na mój spaczony gust XD
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z ocenami. Prawda jest taka, że żadna z tych stylizacji nie jest nie wiadomo jak super, odkrywcza i wow, ale to nie świadczy o tym, że są złe. Nie są super, ale są poprawne, więc ja bym nie dała im "not".

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń