2018/08/27

METAMORFOZA: MISS_HANNAH260

Cześć! Pojwiam się po dłuższej przerwie z metamorfozą miss_hannah260 :) Nie będę dużo gadać, bo nie lubię, zapraszam Was po prostu do obejrzenia i zostawienia swoich opinii! :D

PRZED: Prosta, fajna stylizacja. Biały podkoszulek, kurtka jeansy - niby nic odkrywczego, ale wygląda bardzo przyjemnie. Natomiast jeśli chodzi o twarz to jak na mój gust brwi mają zbyt ciemny kolor w porównaniu z włosami, a efekt potęgowany jest dodatkowo przez bardzo mocny makijaż. Warkoczyki są cudne, ale podstawowym minusem tej fryzury jest bardzo wysoko wyglądające czoło.

PO: Uwielbiam czerwony kolor, ale tym razem postanowiłam nie zestawiać go z czernią, a z szarościami. Od momentu wejścia do Plazy nie podobały mi się te spodnie, a wybrałam je dlatego, że po prostu lubię wyzwania. Miało wyjść na wpół luźno, na wpół elegancko - czy się udało oceńcie sami :) Jeśli chodzi o twarz - postawiłam na bardzo delikatny makijaż, czyli przeciwieństwo sprzed metamorfozy. Do tak delikatnego makijażu spokojnie mogłam wybrać fryzurę z czarnymi włosami, która będzie skupiać na sobie całą uwagę i nada trochę charakterku :) 


Przypadła Wam do gustu dzisiejsza metamorfoza? :)

9 komentarzy:

  1. Przed bardzo mi się podoba i super fryzura. Po tak średnio do mnie przemawia, sama nie wiem co, ale coś mi nie pasuje, chyba zbyt ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja przed jest prosta ale ładna,stylizacja po również mi się podoba :) twarz przed jest ładna ale faktycznie te brwi są trochę za ciemne,twarz po ładna ale te brwi nachodzą na fryzurę :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja "po" mega mi się podoba! Wszystko idealnie do siebie pasuje <3 Twarz podoba mi się bardziej w wydaniu "przed", ale to nie na niej się tutaj skupiamy :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jaką ta doll ma śliczną buźkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja zdecydowanie po, lecz nie powiem pierwsza nie jest najgorsza:) Twarz mi się o wiele bardziej przed, jest taka słodka, urocza ohh:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się stęskniłam za metamorfozami! <3
    Stylka zdecydowanie po, natomiast twarze obie mi sie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobało :)) Ostatnio trochę dużo się działo u mnie, ale teraz postaram się dodawać metamorfozy częściej:D

      Usuń
  7. Uwielbiam twoje metamorfozy i ta jest również jak najbardziej udana :D Ta doll podoba mi się równo zarówno przed jak i po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za miłe słowa <3 Daje mi to mega kopa do działania:D

      Usuń